S_1124_TABS10 Advertisement S_1124_TABS10 Advertisement S_1124_TABS10 Advertisement

Naučte sa vyvíjať aplikácie pre Android za 14 dní – zorientujte sa v projekte aplikácie

0
Na rozdiel od príkladu v prvej kapitole, ktorého cieľom bolo najrýchlejšie vytvoriť fungujúcu aplikáciu, aby bolo možné overiť správnosť nainštalovania a nakonfigurovania vývojového prostredia, cieľom tototo projektu je detailne „pitvať“ jeho anatómiu, to znamená, že popíšeme význam jednotlivých súborov, ktoré projekt tvoria. Je to dôležité nielen pre začiatočníkov, ale aj pre vývojárov migrujúcich z iných platforiem. Zároveň ukážeme základné princípy vizuálneho návrhu používateľského rozhrania aplikácie.  Aktivita ako základ Android aplikácie Na to aby ste vytvorili úspešnú Android aplikáciu nepotrebujete podrobne poznať architektúru tejto platformy, avšak potrebujete základné informácie o objekte Aktivita (v orig. terminológii Activity). S týmto pojmom sa stretnete pri vytváraní projektu, keď si potrebujete zvoliť typ aktivity. Aktivita je hlavná trieda, ktorá sa používateľom zobrazí  po spustení aplikácie. Aplikácia môže pozostávať z viacerých aktivít, ktoré si navzájom odovzdá ... Zobrazit Galériu

Luboslav Lacko

Všetky autorove články
Vývoj Android Android Android Studio

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať