Naučte sa vyvíjať aplikácie pre Android za 14 dní – zorientujte sa v projekte aplikácie
Na rozdiel od príkladu v prvej kapitole, ktorého cieľom bolo najrýchlejšie vytvoriť fungujúcu aplikáciu, aby bolo možné overiť správnosť nainštalovania a nakonfigurovania vývojového prostredia, cieľom tototo projektu je detailne „pitvať“ jeho anatómiu, to znamená, že popíšeme význam jednotlivých súborov, ktoré projekt tvoria. Je to dôležité nielen pre začiatočníkov, ale aj pre vývojárov migrujúcich z iných platforiem. Zároveň ukážeme základné princípy vizuálneho návrhu používateľského rozhrania aplikácie.
Aktivita ako základ Android aplikácie
Na to aby ste vytvorili úspešnú Android aplikáciu nepotrebujete podrobne poznať architektúru tejto platformy, avšak potrebujete základné informácie o objekte Aktivita (v orig. terminológii Activity). S týmto pojmom sa stretnete pri vytváraní projektu, keď si potrebujete zvoliť typ aktivity.
Aktivita je hlavná trieda, ktorá sa používateľom zobrazí po spustení aplikácie. Aplikácia môže pozostávať z viacerých aktivít, ktoré si navzájom odovzdá ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Zobrazit Galériu
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH