ACER_112024 ACER_112024 ACER_112024

Nemecko sa znovu dostáva na prvú priečku v prieskume najlepšie "národné značky", zatiaľ čo USA sa prepadáva na šieste miesto

Tlačové správy
0
Tesne po tom, keď došlo k výraznému zníženiu globálnej percepcie Spojených štátov, Nemecko sa v poslednom prieskume Anholt-GfK Nation Brands IndexSM(NBISM) znovu dostáva na prvé miesto a Francúzsko sa dostáva na druhé  miesto. Veľkej Británii sa podarilo získať späť stratenú pozíciu po hlasovaní o brexite a udržiava si tretie miesto, zatiaľ čo Japonsko sa prvýkrát dostáva medzi najlepších päť krajín a je na tom rovnako ako Kanada. Krajina Poradie v r. 2017 Poradie v r. 2016 Rozdiel v skóre 2016 vs. 2017 Nemecko 1 2 +0,99 Francúzsko 2 5 +1,56 Veľká Británia 3 3 +1,27 Kanada 4 4 +0,96 Japonsko 4 7 +2,12 Spojené štáty 6 1 ...

GfK

Všetky autorove články
GfK NBI prieskum

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať