Nemecko sa znovu dostáva na prvú priečku v prieskume najlepšie "národné značky", zatiaľ čo USA sa prepadáva na šieste miesto
Tesne po tom, keď došlo k výraznému zníženiu globálnej percepcie Spojených štátov, Nemecko sa v poslednom prieskume Anholt-GfK Nation Brands IndexSM(NBISM) znovu dostáva na prvé miesto a Francúzsko sa dostáva na druhé miesto. Veľkej Británii sa podarilo získať späť stratenú pozíciu po hlasovaní o brexite a udržiava si tretie miesto, zatiaľ čo Japonsko sa prvýkrát dostáva medzi najlepších päť krajín a je na tom rovnako ako Kanada.
Krajina
Poradie v r. 2017
Poradie v r. 2016
Rozdiel v skóre 2016 vs. 2017
Nemecko
1
2
+0,99
Francúzsko
2
5
+1,56
Veľká Británia
3
3
+1,27
Kanada
4
4
+0,96
Japonsko
4
7
+2,12
Spojené štáty
6
1
...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH