Nová éra zákazníckej starostlivosti: Samsung predstavil online interaktívnu službu Live Assistant
Live Assistant spája výhody online sveta a osobného stretnutia s poradcom z pohodlia domácnosti. Ide o unikátnu službu, ktorá je primárne určená pre prémiové produkty Galaxy S8, Galaxy S8+ a televízory radu QLED.
Spoločnosť Samsung patrí dlhodobo medzi lídrov na poli technologických inovácií a okrem produktov kontinuálne zvyšuje aj kvalitu a komfort zákazníckej starostlivosti. Preto spoločnosť spustila unikátnu zákaznícku službu Samsung Live Assistant samsung.live-assistant.cz, ktorá prepája moderné online prostredie a osobný prístup simulujúci osobné stretnutie. Služba je slovenským zákazníkom dostupná zatiaľ len v češtine.
„Naším cieľom je poskytnúť zákazníkom prémiovú službu, poradenstvo a unikátny zážitok s profesionálnym poradcom v rámci netradičného interaktívneho videorozhovoru. V súčasnej dobe podobnú službu v rámci Českej republiky a Slovenska v oblasti spotrebnej elektroniky nikto neponúka. Sme zároveň aj prví v rámci Európy, kto spustil pilotnú prevádzku podobnej služby,“ ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH