CANON_112024 CANON_112024 CANON_112024

Nová éra zákazníckej starostlivosti: Samsung predstavil online interaktívnu službu Live Assistant

Tlačové správy
0
Live Assistant spája výhody online sveta a osobného stretnutia s poradcom z pohodlia domácnosti. Ide o unikátnu službu, ktorá je primárne určená pre prémiové produkty Galaxy S8, Galaxy S8+ a televízory radu QLED. Spoločnosť Samsung patrí dlhodobo medzi lídrov na poli technologických inovácií a okrem produktov kontinuálne zvyšuje aj kvalitu a komfort zákazníckej starostlivosti. Preto spoločnosť spustila unikátnu zákaznícku službu Samsung Live Assistant samsung.live-assistant.cz, ktorá prepája moderné online prostredie a osobný prístup simulujúci osobné stretnutie. Služba je slovenským zákazníkom dostupná zatiaľ len v češtine. „Naším cieľom je poskytnúť zákazníkom prémiovú službu, poradenstvo a unikátny zážitok s profesionálnym poradcom v rámci netradičného interaktívneho videorozhovoru. V súčasnej dobe podobnú službu v rámci Českej republiky a Slovenska v oblasti spotrebnej elektroniky nikto neponúka. Sme zároveň aj prví v rámci Európy, kto spustil pilotnú prevádzku podobnej služby,“ ...

Omnipublic Consulting

Všetky autorove články
Samsung Live Assistant

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať