Nová štúdia MasterCard skúma vplyv technológií a inovácií na správanie obchodníkov a spotrebiteľov
V súvislosti s návrhom Európskej komisie na jednotný digitálny trh pripravila spoločnosť MasterCard novú správu, ktorá ukazuje, ako výskum a inovácie v technológiách robia z digitálneho veku dobu, ktorá je výhodná tak pre spotrebiteľov, ako aj pre obchodníkov a mestá po celom svete a pozitívne ovplyvňuje hospodársky rast a finančné začleňovanie všetkých vrstiev obyvateľstva. Technológie nielenže hrajú zásadnú úlohu v premene spotrebiteľského správania, ale tiež otvárajú úplne nové nákupné možnosti. Zásadne sa mení spôsob, ako ľudia nakupujú a cestujú, spolupracujú s poskytovateľmi služieb a dokonca aj s verejným sektorom.
Správa spoločnosti MasterCard demonštruje, ako rýchly nástup moderných technológií ovplyvnil spôsob fungovania maloobchodného sektora. V Európe je viac ako 305 miliónov inteligentných telefónov a 60 % ich majiteľov ich už aspoň raz využilo na nákup tovaru alebo služieb online. Tento trend donútil celú radu obchodníkov prehodnotiť ich stratégiu a ponúkať zákazníkom čo ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH