Nové lokalizačné technológie umožňujú zasielanie reklamných správ, ako aj hromadných varovných správ na záchranu života
Mobilný telefón je v dnešnej modernej a zároveň hektickej dobe nevyhnutnosťou každého z nás. Využívame ho nie len na telefonovanie, smskovanie, ale aj na surfovanie a celkové získavanie rôznych druhov informácii. V časoch, keď sa firmy snažia prísť s čo najefektívnejšou formou komunikácie na svojich zákazníkov, prináša spoločnosť Ericsson, popredný medzinárodný dodávateľ telekomunikačných technológií a služieb, informácie o ďalšej možnosti využitia lokalizácie v rámci mobilných sietí. Toto technologické riešenie prináša možnosť reklamy cielenej priamo na konkrétnu skupinu ľudí nachádzajúcich sa v oblasti, kde sa koná akcia, na ktorú chceme upozorniť, formou krátkej SMS.
Predstavte si, že obchodné centrum (OC) pripravilo akciu pre svojim zákazníkov, na ktorú by ich rado upozornilo. Veľmi efektívna forma môže byť práve zaslanie krátkej správy s upozornením na akciu na všetkých užívateľov mobilných telefónov, ktorých daný operátor lokalizoval pre vyšpecifikovanú oblasť, v tomto prípade ko ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH