Nový showroom značky MG bol otvorený v Bratislave
Značka MG otvorila v bratislavskom obchodnom centre Eurovea nové kontaktné miesto pre svojich potenciálnych zákazníkov.
Nový showroom je koncipovaný tak, aby sa záujemcovia o modely MG mohli s nimi oboznámiť fyzicky priamo na mieste, prezrieť si ich, vyskúšať si interiér, pozrieť vybavenie či porozprávať sa s produktovým špecialistom.
Záujemca však všetky potrebné informácie môže získať aj od digitálneho avatara, ktorý ho privíta hneď pri vstupe. Na interaktívnej obrazovke si môže pozrieť aktuálne modely vrátane všetkých farebných variantov, výbav aj ceny a priamo z obrazovky si môže objednať vo svojom preferovanom dílerstve aj skúšobnú jazdu.
Nový showroom tak neslúži priamo na predaj vozi ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Zobrazit Galériu
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH