Nový model Mercedes-AMG C 43 4MATIC: vyšší výkon a efektívnosť vo verziách sedan a kombi
Inovatívna technológia pohonu s elektrickým turbodúchadlom prináša mimoriadne agilný jazdný zážitok
Affalterbach. Vďaka technológii, ktorá je priamo odvodená z Formuly 1, určuje najnovšia generácia modelu Mercedes-AMG C 43 4MATIC vo verzii sedan (kombinovaná spotreba paliva 9,1 - 8,7 l/100 km, kombinované emisie CO2 206 - 196 g/km)[1] a kombi (kombinovaná spotreba paliva 9,2 - 8,8 l/100 km, kombinované emisie CO2 209 - 199 g/km) štandardy v oblasti inovatívnych riešení pohonu. Po premiére vo verzii Mercedes‑AMG SL 43 sa bude 2,0-litrový štvorvalcový motor AMG ako celosvetovo prvý sériový agregát s elektrickým turbodúchadlom odteraz používať aj v Triede C. Nová forma preplňovania zaručuje mimoriadne spontánne reakcie v celom rozsahu otáčok, čím ponúka ešte dynamickejší pocit z jazdy. Turbodúchadlo poháňa 48-voltový elektrický systém, ktorý napája aj remeňom poháňaný štartovací generátor (RSG). Agregát vo verzii Mercedes-AMG C 43 4MATIC dosahuje výkon 300 kW (408 k) a v určitých jazdný ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Zobrazit Galériu
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH