Nový model manažovaných služieb podľa Ericssonu: stredom záujmu je užívateľ
V dôsledku rýchleho rozvoja dátových služieb a rozmachu smartfónov považujú spotrebitelia vysoký výkon a kvalitu pripojenia za samozrejmosť a príliš netolerujú problémy so službami. Ak nie sú užívatelia spokojní so službami svojho operátora, majú možnosť vybrať si z množstva ďalších značiek, produktov a služieb. Ericsson (burza NASDAQ: ERIC) predstavil manažované služby orientované na zákaznícku skúsenosť, aby reagoval na vyšší záujem mobilných operátorov o svojich užívateľov.
Cieľom manažovaných služieb je spravidla úspora nákladov, zjednodušenie prevádzky siete a riadenie jej kvality. Tieto ciele sa potom sledujú a merajú pomocou množstva technických kľúčových ukazovateľov výkonu (Key Performance Indicators - ďalej KPI). Vzťah medzi dodávateľom a mobilným operátorom má väčšinou podobu predajcu a kupujúceho, používa sa model pevne stanovených cien.
Nový model manažovaných služieb orientovaných na zákaznícku skúsenosť je naopak navrhnutý tak, aby uspokojil meniace sa očakávania mobilný ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH