O e-služby štátu je štyrikrát väčší záujem ako pred rokom
Ústredné kontaktné centrum portálu slovensko.sk (ďalej kontaktné centrum) v tomto roku vybavilo takmer 70-tisíc žiadostí. O elektronické vybavovanie sa najviac občania zaujímali na jeseň.
Presne 68 700 požiadaviek používateľov elektronických služieb štátu vyriešilo Ústredné kontaktné centrum slovensko.sk. Pre porovnanie, je to o 50 960 viac ako za to isté obdobie v roku 2016, kedy operátori vyriešili celkom 17 740 sprípadov občanov. Ide o 3,8-násobný nárast záujmu občanov o elektronické služby štátu.
Až 26 725 používateľov sa na kontaktné centrum obrátilo od 1. júla do 30. septembra, teda počas prvých troch mesiacov od štartu povinnej e-komunikácie štátu s právnickými osobami. Najviac používatelia elektronických služieb dopytovali v mesiaci september, kedy prišlo kontaktnému centru až 10 112 požiadaviek. Ide o telefonické hovory ako i elektronické správy zaslané cez kontaktný formulár na stránke slovensko.sk.
Úlohou kontaktného centra je zabezpečiť podporu občanom, ktorých otázky s ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH