S_1124_TABS10 Advertisement S_1124_TABS10 Advertisement S_1124_TABS10 Advertisement

O e-služby štátu je štyrikrát väčší záujem ako pred rokom

Tlačové správy
0
Ústredné kontaktné centrum portálu slovensko.sk (ďalej kontaktné centrum) v tomto roku vybavilo takmer 70-tisíc žiadostí. O elektronické vybavovanie sa najviac občania zaujímali na jeseň. Presne 68 700 požiadaviek používateľov elektronických služieb štátu vyriešilo Ústredné kontaktné centrum slovensko.sk. Pre porovnanie, je to o 50 960 viac ako za to isté obdobie v roku 2016, kedy operátori vyriešili celkom  17 740 sprípadov občanov. Ide o 3,8-násobný nárast záujmu občanov o elektronické služby štátu. Až 26 725 používateľov sa na kontaktné centrum obrátilo od 1. júla do 30. septembra, teda počas prvých troch mesiacov od štartu povinnej e-komunikácie štátu s právnickými osobami. Najviac používatelia elektronických služieb dopytovali v mesiaci september, kedy prišlo kontaktnému centru až 10 112 požiadaviek. Ide o telefonické hovory ako i elektronické správy zaslané cez kontaktný formulár na stránke slovensko.sk. Úlohou kontaktného centra je zabezpečiť podporu občanom, ktorých otázky s ...

NASES

Všetky autorove články

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať