Obchodná analytika a analytika plánovania na posilnenie konkurencieschopnosti
Špeciálny projekt
Až 58 % stredných a veľkých firiem využíva na tvorbu plánov a rozpočtov tabuľkové aplikácie. Navyše v mnohých prípadoch viazne komunikácia, koordinácia a spolupráca medzi organizačnými zložkami a ďalšími zainteresovanými stranami. Jediné riešenie, ako zvýšiť efektivitu, je prejsť na integrované obchodné plánovanie s využitím moderných analytických a plánovacích nástrojov využívajúcich umelú inteligenciu. Aby firmy uspeli v konkurenčnom boji, musia zodpovední manažéri predovšetkým pochopiť, čo sa v ich firme deje, prečo sa to deje, a následne plánovať v krátkodobom, strednodobom aj dlhodobom horizonte. Na úvod niekoľko názorných príkladov.
Spoločnosť Carhartt vyrába odolné pracovné a víkendové oblečenie a predáva prostredníctvom tradičného veľkoobchodného modelu. No pred niekoľkými rokmi mala problém pokryť neočakávaný rast dopytu a prišla o kľúčové príjmy. Zo situácie sa však poučila a pomocou prediktívnej analýzy na báze AI vytvorila algoritmy, ktoré zohľadňujú obr ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Zobrazit Galériu
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH