S_1124_TABS10 Advertisement S_1124_TABS10 Advertisement S_1124_TABS10 Advertisement

Od Excelu k výkonnému podnikovému informačnému systému ODOO

0
Jeden z kľúčových atribútov úspešnosti firmy (ak nie ten najdôležitejší) sú zákazníci. Spokojní zákazníci, ktorí budú znovu využívať vaše služby a kupovať vaše produkty. Preto systém IT podpory vzťahov so zákazníkmi hrá kľúčovú úlohu medzi podnikovými informačnými systémami. Je minimálne taký dôležitý ako systém ERP či ostatné subsystémy podnikovej informatiky. Platí to všeobecne pre firmy všetkých veľkostí vrátane malých a stredných firiem. Mnohé z nich v tejto oblasti stále hľadajú pre ne najvýhodnejšie riešenie. Keď Excel už nestačí a nevyhovuje Každý majiteľ alebo manažér menšej firmy by sa mal zamyslieť, či systém, ktorý momentálne používajú, stačí ich potrebám a či bude stačiť aj v prípade, ak firma bude rásť očakávaným tempom. Ak je výsledkom vašej pomyselnej inventarizácie CRM softvéru Excel, prípadne niektorý zo starších produktov, mali by ste zbystriť pozornosť. Skúsenosti ukazujú, že s Excelom vystačia živnostníci, prípadne malé rodinné firmy, aj to len do určitého okamihu ... Zobrazit Galériu

Ľuboslav Lacko

Všetky autorove články
ODOO informacny system