Od Excelu k výkonnému podnikovému informačnému systému ODOO
Jeden z kľúčových atribútov úspešnosti firmy (ak nie ten najdôležitejší) sú zákazníci. Spokojní zákazníci, ktorí budú znovu využívať vaše služby a kupovať vaše produkty. Preto systém IT podpory vzťahov so zákazníkmi hrá kľúčovú úlohu medzi podnikovými informačnými systémami. Je minimálne taký dôležitý ako systém ERP či ostatné subsystémy podnikovej informatiky. Platí to všeobecne pre firmy všetkých veľkostí vrátane malých a stredných firiem. Mnohé z nich v tejto oblasti stále hľadajú pre ne najvýhodnejšie riešenie.
Keď Excel už nestačí a nevyhovuje
Každý majiteľ alebo manažér menšej firmy by sa mal zamyslieť, či systém, ktorý momentálne používajú, stačí ich potrebám a či bude stačiť aj v prípade, ak firma bude rásť očakávaným tempom. Ak je výsledkom vašej pomyselnej inventarizácie CRM softvéru Excel, prípadne niektorý zo starších produktov, mali by ste zbystriť pozornosť. Skúsenosti ukazujú, že s Excelom vystačia živnostníci, prípadne malé rodinné firmy, aj to len do určitého okamihu ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Zobrazit Galériu
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH