S_1124_TABS10 Advertisement S_1124_TABS10 Advertisement S_1124_TABS10 Advertisement

Operátor 4ka prijal do zamestnaneckého pomeru na 4ka.sk nového Chatbota Simča

Tlačové správy
0
Dobrý deň, Simča, dovoľte mi, aby som vám zagratuloval k prijatiu na novovytvorenú pozíciu chatbota v 4ke, kde dnes začínate na podstránkach s produktmi. Od tejto pozície si v 4ke veľa sľubujeme. Ako chatbot budete k dispozícii našim zákazníkom 24 hodín denne, a to aj cez Vianoce či Dušičky. Pomôžete im zorientovať sa v našej ponuke a odporučíte im ten najlepší produkt. Zároveň odľahčíte svojich ľudských kolegov, ktorí takto budú mať viac času venovať sa tým zložitejším prípadom. Nebojte sa, ak by ste sa stretli s otázkami, na ktoré neviete odpoveď, hneď to zákazníka prepne na vášho kolegu, živého človeka. Viem, že na trhu sa veľa diskutuje o chatbotoch a konkurencia dokonca urobila reklamnú kampaň o tom, že má len skutočných agentov. My v 4ke veríme novým technológiám – boli sme prví, ktorí na Slovensko priniesli VoLTE, ViLTE aj 5G. Veríme aj v technológie, ktoré uľahčia ľuďom ich výber mobilnej služby či zlepšia zákaznícku starostlivosť. Moji kolegovia, či už z oddelenia e-c ... Zobrazit Galériu

4ka

Všetky autorove články

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať