Operátor 4ka prijal do zamestnaneckého pomeru na 4ka.sk nového Chatbota Simča
Dobrý deň, Simča,
dovoľte mi, aby som vám zagratuloval k prijatiu na novovytvorenú pozíciu chatbota v 4ke, kde dnes začínate na podstránkach s produktmi.
Od tejto pozície si v 4ke veľa sľubujeme. Ako chatbot budete k dispozícii našim zákazníkom 24 hodín denne, a to aj cez Vianoce či Dušičky. Pomôžete im zorientovať sa v našej ponuke a odporučíte im ten najlepší produkt.
Zároveň odľahčíte svojich ľudských kolegov, ktorí takto budú mať viac času venovať sa tým zložitejším prípadom. Nebojte sa, ak by ste sa stretli s otázkami, na ktoré neviete odpoveď, hneď to zákazníka prepne na vášho kolegu, živého človeka.
Viem, že na trhu sa veľa diskutuje o chatbotoch a konkurencia dokonca urobila reklamnú kampaň o tom, že má len skutočných agentov. My v 4ke veríme novým technológiám – boli sme prví, ktorí na Slovensko priniesli VoLTE, ViLTE aj 5G. Veríme aj v technológie, ktoré uľahčia ľuďom ich výber mobilnej služby či zlepšia zákaznícku starostlivosť.
Moji kolegovia, či už z oddelenia e-c ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Zobrazit Galériu
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH