Orange predstavil konvergentné služby a vianočnú ponuku
Mobilní operátori počas predvianočného obdobia už tradične zintenzívňujú svoje marketingové aktivity s cieľom prispôsobiť ponuky. Orange na tlačovej konferencii predstavil svoje tromfy, s ktorými chce zabojovať o získanie nových a udržanie existujúcich zákazníkov.
Generálny riaditeľ Orange Pavol Lančarič vysvetlil ciele v oblasti zákazníckych služieb
Generálny riaditeľ Pavol Lančarič na úvod zdôraznil, že Orange sa transformuje s cieľom prinášať zákazníkom výhody digitálnej doby. Napriek sústredeniu úsilia na pokrývanie územia a populácie 4G signálom, Orange nezabúda ani na majiteľov starších zariadení a zlepšuje kvalitu 3G sietí. Cieľom je pokryť tento rok 80 a budúci rok 90 percent populácie. Zároveň prebieha intenzívna akcelerácia pokrytia Slovenska optickou sieťou. Takisto sa postupne realizuje rekonštrukcia obchodnej siete na novú formu obchodných priestorov, do konca 2016 má Orange cieľ otvoriť 13 takýchto predajní. Nové „smart“ predajne umožňujú zákazníkom vyskúšať si nové s ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Zobrazit Galériu
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH