S_1124_TABS10 Advertisement S_1124_TABS10 Advertisement S_1124_TABS10 Advertisement

PANDÉMIA ZMENILA SPÔSOB DORUČOVANIA BALÍKOV SLOVÁCI NECHCÚ ČAKAŤ NA KURIÉRA, BALÍK SI CHCÚ VYZDVIHNÚŤ SAMI

Tlačové správy
1
Pandémia COVID-19 odštartovala novú éru v online nakupovaní. Zákazníci, ktorí predtým uprednostňovali nakupovanie v kamenných obchodoch, začali využívať na nákupy internet. Slováci takýmto spôsobom nakupujú takmer všetko, od toaletného papiera až po masážne krémy. Zároveň sa zmenili aj preferencie v doručovaní zásielok. Zákazníci už nie sú ochotní čakať doma, kým im zazvoní kuriér, ale na vyzdvihnutie zásielok uprednostňujú odberné miesta. {{BANNER|SIMPLE_BANNER_HOMEPAGE_2}}  Až 62 percent zákazníkov Slovak Parcel Service využíva vyzdvihnutie zásielky na odbernom mieste a 22 percent takýto spôsob doručenia uprednostňuje pred doručením na adresu. Vyplýva to z prieskumu 2muse pre Slovak Parcel Service. Podľa interných dát najväčšej slovenskej kuriérskej spoločnosti narástlo využívanie odberných miest v roku 2023 o 1426 percent oproti roku 2020. „Na zvýšený záujem o kuriérske služby počas pandémie sme reagovali modernizáciou a investíciami do našej triediacej linky či rozvoja logistic ...

Grape PR, s.r.o.

Všetky autorove články

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať