PANDÉMIA ZMENILA SPÔSOB DORUČOVANIA BALÍKOV SLOVÁCI NECHCÚ ČAKAŤ NA KURIÉRA, BALÍK SI CHCÚ VYZDVIHNÚŤ SAMI
Pandémia COVID-19 odštartovala novú éru v online nakupovaní. Zákazníci, ktorí predtým uprednostňovali nakupovanie v kamenných obchodoch, začali využívať na nákupy internet. Slováci takýmto spôsobom nakupujú takmer všetko, od toaletného papiera až po masážne krémy. Zároveň sa zmenili aj preferencie v doručovaní zásielok. Zákazníci už nie sú ochotní čakať doma, kým im zazvoní kuriér, ale na vyzdvihnutie zásielok uprednostňujú odberné miesta.
{{BANNER|SIMPLE_BANNER_HOMEPAGE_2}}
Až 62 percent zákazníkov Slovak Parcel Service využíva vyzdvihnutie zásielky na odbernom mieste a 22 percent takýto spôsob doručenia uprednostňuje pred doručením na adresu. Vyplýva to z prieskumu 2muse pre Slovak Parcel Service. Podľa interných dát najväčšej slovenskej kuriérskej spoločnosti narástlo využívanie odberných miest v roku 2023 o 1426 percent oproti roku 2020.
„Na zvýšený záujem o kuriérske služby počas pandémie sme reagovali modernizáciou a investíciami do našej triediacej linky či rozvoja logistic ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH