S_1124_TABS10 Advertisement S_1124_TABS10 Advertisement S_1124_TABS10 Advertisement

PEUGEOT kompletizuje EV ponuku: nový PEUGEOT E-408: neočakávaný z každého uhla 100% elektrický

Tlačové správy
0

PEUGEOT dopĺňa svoj rad elektromobilov o plne elektrickú verziu PEUGEOT 408 následne po uvedení plug-in hybridnej verzie v roku 2022.  Nový PEUGEOT E-408 kombinuje nečakaný pôvab siluety fastbacku s účinnosťou  s nulovými emisiami, so vzrušením z výkonného motora : 157 kW (210 k) a s potešením z elektrickej jazdy PEUGEOT s dojazdom až 453 km.

Pokiaľ ide o dobíjanie, proces je jednoduchý vďaka integrovanému plánovaču ciest.

S_1124 T TABS10 Advertisement  

PEUGEOT E-408 so siluetou fastback a 100 % elektrickým pohonom je jedinečnou ponukou na trhu.

EMÓCIE: Pôžitok zo 100 % elektrickej jazdy umocňuje PEUGEOT i-Cockpit® a jeho zabudovaný plánovač ciest.

PEUGEOT E-408 dopĺňa rad elektromobilov PEUGEOT, ktorý je najširší zo všetkých bežných výrobcov na európskom trhu s elektrickými vozidlami s 12 elektrickými osobnými a ľahkými úžitkovými vozidlami.

Predstavením modelu PEUGEOT 408 v júni 2022 priniesol PEUGEOT pôvab bezprecedentnej siluety fastbacku na vrchol segmentu C. Nečakane odlišný model 408 vyniká mačacím držaním tela, dynamickými líniami ponúkajúcimi zvýšenú polohu vodiča a prémiovou sofistikovanosťou dizajnu až po najjemnejšie detaily.

Dve elektrifikované pohonné jednotky, PLUG-IN HYBRID 180k e-EAT8 a PLUG-IN HYBRID 225k e-EAT8, znamenali prvý krok v elektrifikácii modelu 408.

Začiatkom tohto roka sa k radu 408 pripojil 48V HYBRID 136k e-DCS6. Nový PEUGEOT E-408 posúva túto elektrickú stratégiu na vyššiu úroveň s pohonnou jednotkou s nulovými emisiami s výkonom 157 kW/210 k v kombinácii s 58,2 kWh batériou NMC.

Uvedenie PEUGEOT E-408 na trh s otvorením objednávok od októbra 2024 predstavuje najnovší krok v ambícii značky PEUGEOT, stať sa hlavným lídrom v oblasti elektromobilov v Európe.

Nový PEUGEOT E-408 sa bude vyrábať v závode v Mulhouse.

PÔVAB: NEČAKANÝ A DYNAMICKÝ DIZAJN FASTBACKU

Inovatívny a nečakaný dizajn fastbacku dokonale ladí s modernosťou nového PEUGEOT E-408. Platforma umožňuje úplnú elektrifikáciu bez kompromisov v štýle, dynamike alebo pohodlí interiéru.

S celkovou dĺžkou 4,69 m a šírkou 1,85 m (so sklopenými zrkadlami) využíva PEUGEOT E-408 multienergetickú platformu E-EMP2 (Efficient Modular Platform), ktorá sa vyznačuje dĺžkou rázvoru 2,79 m. Tento veľkorysý rozmer umožňuje inštaláciu batérie do podvozku vozidla, pod podlahu medzi kolesami, čím sa šetrí priestor v kabíne a znižuje ťažisko PEUGEOT E-408 pre dynamické správanie na ceste.

Táto architektúra kombinuje dynamickú eleganciu fastbacku, správanie na ceste hodné najlepších sedanov a mierne zvýšenú polohu jazdy, ktorá zvyšuje každodenný pôžitok, bezpečnosť a pohodlie.

Držanie mačacieho tela

Vďaka širokému rozchodu (1,59 m vpredu a 1,60 m vzadu),je PEUGEOT E-408 pevne ukotvený k vozovke. Napriek tomu, že je vyvýšený, tento model ponúka elegantný a športový profil vďaka obmedzenej výške 1,49 m, čo zlepšuje aerodynamiku.

Mačací charakter PEUGEOT E-408 je zdôraznený jedinečným a ostrým spracovaním povrchov karosérie, ktoré je viditeľné najmä smerom dozadu (s "mačacími ušami"), vekom batožinového priestoru a tvarom krídel, ktoré vytvárajú ostré fazety navrhnuté tak, aby sa hrali so svetlom.

Bočné ochrany karosérie a podbehov kolies siahajú do robustného čierneho zadného nárazníka, ktorý diagonálnym rezaním farby karosérie zvýrazňuje dynamiku zadnej časti. Veľké 19-palcové grafitové kolesá s inovatívnym dizajnom dostávajú pneumatiky 225/50 R19 s veľmi nízkym valivým odporom (trieda A+).

Moderná identita

Farebná úprava mriežky chladiča PEUGEOT E-408 ho "dematerializuje" tým, že ho spája s celkovým tvarom nárazníka, čo je znakom generačnej výmeny a éry elektrifikácie radu PEUGEOT.

Identita značky je viditeľnejšia ako kedykoľvek predtým vďaka sofistikovanej práci na osvetlení. Vpredu LED technológia umožňuje veľmi tenké a veľmi efektívne svetlomety, ktoré tvoria vzhľad PEUGEOT E-408: rozhodný vzhľad PEUGEOT. Svetelný podpis sa tiahne nadol s dvoma LED pásikmi v tvare tesákov, ktoré sa zaryjú do nárazníka. Vzadu má identita PEUGEOT podobu ikonických troch LED pazúrov, ktoré majú sklon k ešte väčšej dynamike.

Pre nový PEUGEOT E-408 je k dispozícii päť farieb: Biela OKENITE, Modrá OBSESSION, Sivá SELENIUM, Červená ELIXIR a Čierna PERLA NERA.

EMÓCIE: POTEŠENIE VIAC AKO KEDYKOĽVEK PREDTÝM POHÁŇA POKROK

Veľkorysý výkon, okamžitý krútiaci moment... 100 % elektrický pohon PEUGEOT E-408 ponúka čistú radosť z jazdy. To je ešte umocnené PEUGEOT i-Cockpit® a správaním sa na ceste, čo je skutočnou tradíciou PEUGEOT.

Jedinečný zážitok z jazdy

Jedinečný PEUGEOT i-Cockpit® ponúka výnimočnú ergonómiu. Kompaktný volant zvyšuje pôžitok z jazdy tým, že umožňuje jedinečnú agilitu a presnosť pohybu. Digitálny prístrojový panel umiestnený vo výške očí tesne nad volantom obsahuje plne prispôsobiteľný a konfigurovateľný 10-palcový 3D digitálny panel.

Radosť z jazdy je viac ako kedykoľvek predtým zakotvená v génoch nového Peugeotu E-408 s príkladnou ovládateľnosťou na ceste, špičkovým jazdným komfortom a dokonalou manévrovateľnosťou v meste, čo umožňuje priemer otáčania od obrubníka k obrubníku 11,18 m. Na zlepšenie vibračného komfortu je tuhosť karosérie optimalizovaná lepením konštrukčných prvkov.

Výkon prispieva k radosti z jazdy

Nový PEUGEOT E-408 je vybavený synchrónnym elektromotorom s permanentnými magnetmi s výkonom 157 kW (210 k) a veľkorysým krútiacim momentom 345 Nm. Tento motor sa vyrábavo Francúzsku, v Trémery, v spoločnom podniku STELLANTIS-NIDEC. Reduktor, s ktorým je spojený, vyrába spoločnosť STELLANTIS vo Valenciennes (Francúzsko).

PEUGEOT i-Cockpit® s nespočetnými pripojenými službami*

10-palcový stredový displej s vysokým rozlíšením umožňuje ovládať systém PEUGEOT i-Connect® Advanced, ktorý je súčasťou štandardnej výbavy modelu PEUGEOT E-408 a ponúka efektívnu navigáciu pripojenú cez TomTom. Pre optimálnu čitateľnosť pokrýva mapový displej celú 10-palcovú dotykovú obrazovku. Pokiaľ ide o aktualizácie systému, tie sa vykonávajú "on air", čo znamená priamo prostredníctvom prenosu dát cez telekomunikačnú sieť.

Efektívna navigácia s plánovačom ciest a optimalizovanými riešeniami. Navigačný systém obsahuje funkciu "plánovača ciest", ktorá optimálne plánuje trasy s cieľom maximalizovať dojazd vozidla a uľahčiť dobíjanie. Pri výpočte ideálnej trasy systém zohľadňuje množstvo informácií vrátane prejdenej vzdialenosti, úrovne nabitia batérie na štarte, požadovanej úrovne nabitia batérie v cieli, rýchlosti, spotreby energie, premávky, typu cesty, nadmorskej výšky a samozrejme dostupných nabíjacích staníc v blízkosti cieľa.

Aplikácia e-Routes by Free2move Charge je prístupná aj vo vozidle pripojením smartfónu k systému PEUGEOT i-Connect®. Optimalizuje všetky jazdy výpočtom najlepšej trasy na základe potrieb dojazdu vozidla, polohy nabíjacích staníc, dopravných podmienok, prejdenej vzdialenosti atď.

Funkcia zrkadlenia, ktorá spája smartfón s informačno-zábavným systémom vozidla, je bezdrôtová (Apple CarPlay/Android Auto) a cez Bluetooth je možné pripojiť dva telefóny súčasne. Štyri porty USB-C dopĺňajú pripojené nastavenie PEUGEOT E-408.

Plne konfigurovateľné i-toggles tlačidlá usporiadané pod centrálnou obrazovkou ako otvorená kniha, poskytujú jedinečnú estetickú a technologickú úroveň v segmente. Každý z 5 prispôsobiteľných i-prepínačov ponúka dotykovú skratku na nastavenie klimatizácie, telefónny kontakt, rozhlasovú stanicu, spustenie aplikácie... nakonfigurované podľa výberu používateľa. To je možné prispôsobiť každému vodičovi až s 8 prispôsobiteľnými profilmi.

Príkaz na rozpoznávanie hlasu vo vybraných jazykoch "OK PEUGEOT", ktorý je každodenným spojencom pre väčšiu bezpečnosť a jednoduchosť, umožňuje prístup ku všetkým funkciám infotainmentu a k ChatGPT. Rovnako ako všetky PEUGEOT najnovšej generácie, aj nový PEUGEOT E-408 integruje generatívnu umelú inteligenciu ChatGPT, ktorá prostredníctvom hlasových príkazov reaguje na všetky požiadavky, ako sú turistické informácie alebo generovanie kvízu, aby sa deti zabavili počas cesty...

Aplikácia MyPEUGEOT® pre smartfóny je obzvlášť praktická a umožňuje:

  • Spustenie alebo plánovanie tepelnej predkondicionácie. Okrem pohodlia táto funkcia umožňuje optimalizovať dojazd (rýchlejšia konvergencia nastavenej hodnoty teploty počas fáz štartovania predvídaním optimálnej prevádzkovej teploty batérie).
  • Poradenstvo, plánovanie, spustenie alebo oddialenie nabíjania batérie.
  • Aktivácia uvítacích svetiel, napríklad na uľahčenie hľadania auta na preplnenom parkovisku.

Príjemná atmosféra vo vnútri kabíny

Nový PEUGEOT E-408 je navrhnutý ako špičkový fastback v segmente C. Ponúka množstvo funkcií určených na plné vychutnanie si potešenia z cestovania a mobility.

V interiéri nového Peugeotu E-408 ambientné LED osvetlenie (na výber 8 farieb) za centrálnou obrazovkou rozptyľuje jemné svetlo a prispieva k sofistikovanej atmosfére kabíny. Podobne sa svetlo rozširuje na panely dverí, ktoré sú v závislosti od úrovne výbavy potiahnuté buď látkou, Alcantarou® alebo skutočnými lisovanými hliníkovými dielmi.

Tepelný a akustický komfort nového PEUGEOT E-408 je optimalizovaný technológiami použitými pri navrhovaní a výrobe okien:

  • Vpredu a vzadu majú okná nadpriemernú hrúbku (3,85 mm).
  • Vpredu sú bočné okná laminované (3,96 mm u GT) pre lepšiu zvukovú izoláciu a zvýšenú bezpečnosť.

Klimatizácia samozrejme prispieva k tepelnému komfortu cestujúcich. Vetracie otvory privádzajúce čerstvý vzduch do kabíny sú umiestnené vysoko vpredu a cestujúci vzadu využívajú 2 vetracie otvory umiestnené v zadnej časti stredovej konzoly.

Na zabezpečenie zdravej atmosféry v interiéri  môže byť PEUGEOT E-408 GT vybavený voliteľným systémom AQS (Air Quality System), ktorý nepretržite monitoruje kvalitu vzduchu vstupujúceho do kabíny a môže automaticky aktivovať recirkuláciu vzduchu. Tento prvok na úrovni GT dopĺňa Clean Cabin, systém úpravy vzduchu s filtráciou znečisťujúcich plynova častíc, pričom kvalita vzduchu sa zobrazuje na centrálnej dotykovej obrazovke.

Hi-Fi prémiový systém FOCAL® nového PEUGEOT E-408 je výsledkom viac ako 3 rokov spolupráce so špičkovým audio špecialistom. Systém Hi-Fi Premium FOCAL® doplnený digitálnym spracovaním zvuku ARKAMYS pozostáva z 10 reproduktorov s exkluzívnymi patentovanými technológiami:

  • 4 TNF výškové reproduktory s obrátenými hliníkovými kupolami,
  • 4 basové/stredotónové reproduktory s membránami Polyglass a zavesením TMD (Tuned Mass Damper) 165 mm,
  • 1 centrálny reproduktor z polyglassu,
  • 1 Oválny subwoofer Power Flower™ s tromi cievkami.
  • Sú spárované s novým 12-kanálovým 690 W zosilňovačom (zosilnená technológia triedy D).

Predné sedadlá získali označenie AGR (Aktion für Gesunder Rücken), ktoré udeľuje nezávislé nemecké združenie odborníkov na ergonómiu a zdravie chrbta. Toto označenie oceňuje ergonómiu a rozsah nastavení predných sedadiel. Tie môžu mať tiež 10-smerové elektrické nastavenie s dvoma možnými nastaveniami pamäte pre vodiča, 6-smerové pre spolujazdca, ako aj 8-vreckový pneumatický masážny systém s 8 rôznymi programami a vyhrievaním sedadiel.

Dizajn sedadiel zdôrazňuje kvalitu použitých materiálov: melírovaná látka, technické sieťky, Alcantara, reliéfna koža. Vo výbave GT ich zdobí farebná niť Adamite, ktorá tiež načrtáva palubnú dosku, panely dverí a polstrované podložky konzoly.

Medzi prednými sedadlami sa oblúk stredovej konzoly rozprestiera do priestoru určeného na bezdrôtové nabíjanie telefónu. Zvyšok konzoly je teda úplne venovaný úložnému priestoru a praktickosti, s lakťovou opierkou, 2 portami USB C (nabíjanie/dáta), 2 držiakmi na poháre s veľkým priemerom a až 33 litrami rôzneho úložného priestoru.

Priestor vzadu je mimoriadne veľkorysý vďaka dlhému rázvoru 2,79 m, vďaka čomu je nový PEUGEOT E-408 najpriestrannejším modelom PEUGEOT pre cestujúcich sediacich vzadu: profitujú zo 183 mm priestoru pre nohy. Priestor vyhradený pre nohy zadných cestujúcich pod sedadlami v prvom rade, je navrhnutý tak, aby maximalizoval slobodu pohybu. Dizajn sedadiel a uhol sedenia majú cestujúcim poskytnúť možnosť čo najlepšie využiť svoj priestor pre optimálne pohodlie počas ciest.

Konektivita nezaostáva ani vďaka prítomnosti 2 nabíjacích portov USB C na zadnej strane stredovej konzoly.

Nový PEUGEOT E-408 ponúka sedadlá v 2. rade s otvorom na lyže a možnosťou rozdelenia 60/40. Vo výbave GT ťaží zo systému okamžitého skladania svojich 2 častí ovládaním dvoch ľahko prístupných ovládacích prvkov zo strany kufra.Objem batožinového priestoru nového PEUGEOT E-408 je mimoriadne veľkorysý a ponúka 471 dm3. Po sklopení zadných sedadiel sa dostupný priestor ešte viac zväčší na 1 545 dm3. Po sklopení operadla lavice je možné naložiť predmet s dĺžkou až 1,89 m. Pre každodennú praktickosť je batožinový priestor vybavený 12V zásuvkou umiestnenou na pravej strane batožinového priestoru, LED osvetlením, sieťkou a odkladacou gumičkou a háčikmi na tašky.

DOKONALOSŤ: NEUSTÁLA SNAHA O EFEKTIVITU, BEZPEČNOSŤ A KVALITU

Efektivita bola stredobodom záujmu tímov PEUGEOT počas celého návrhu a vývoja PEUGEOT E-408.

Navrhnuté pre hladký energetický prechod

Osobitná pozornosť sa venovala aerodynamike nového Peugeotu E-408 (SCx: 0,66). Nárazníky, predný prívod vzduchu, podvozok a spodné zadné kryty predných kolies.

Nový PEUGEOT E-408 dostáva aj špecifický podvozok tvoriaci aerodynamickú rovnú podlahu, výsledkom je nízka spotreba elektrickej energie 15,2 kWh / 100 km a kombinovaný dojazd až 453 km WLTP podľa cyklu WLTP.**

PEUGEOT E-408 je vybavený vysokonapäťovou batériou s kapacitou 58,2 kWh. Vďaka technológii NMC 811 – 80 % niklu, 10 % mangánu, 10 % kobaltu – ťaží zo zvýšenej hustoty energie s 18 integrovanými modulmi. Nový PEUGEOT E-408 ponúka dojazd 453 km v zmiešanom cykle WLTP, čím spĺňa potreby väčšiny zákazníkov segmentu C, ktorých typický denný počet najazdených kilometrov je menej ako 45 km (Industry Data, FY23 – HY24).

Rekuperačné brzdenie umožňuje plynulejší zážitok z jazdy. Pomocou pádiel za kompaktným volantom môže vodič ľahko aktivovať rekuperačné brzdenie v 3 stupňoch, ľavé pádlo zvyšuje regeneráciu a pravé ju znižuje. Tri úrovne regenerácie sú: nízka (-0,6 m/s²) pre pocity blízke vozidlu s klasickým spaľovacím motorom, stredná (-1,3 m/s²) pre zvýšené spomalenie pri uvoľnení plynového pedála a zvýšená (-2,0 m/s²) pre maximálne spomalenie pri uvoľnení plynového pedálu a tým aj maximálna miera regenerácie. Posledné dve úrovne automaticky rozsvietia aj zadné brzdové svetlá.

Vodič si tiež môže vybrať medzi tromi jazdnými režimami v závislosti od svojich priorít. Predvolený režim je “Normálny”, ktorý poskytuje výkon 140 kW (190 k) a krútiaci moment 300 Nm, čo ponúka ideálnu rovnováhu medzi dynamikou a dojazdom. Režim “Sport” (157 kW/210 k a 345 Nm) je k dispozícii pre maximálny výkon a aktivuje sa automaticky a dočasne počas "kick downov". Režim ECO (125 kW/170 k, 270 Nm) uprednostňuje dojazd a zároveň zachováva radosť z jazdy.

Nový PEUGEOT E-408 je štandardne vybavený tepelným čerpadlom, ako aj vyhrievaným volantom a sedadlami, ktoré optimalizujú tepelný komfort cestujúcich a zároveň šetria energiu batérie.

Jednoduché a rýchle dobitie. Na nabíjanie striedavým prúdom je nový PEUGEOT E-408 štandardne vybavený trojfázovou nabíjačkou s výkonom 11 kW. Pri nabíjaní jednosmerným prúdom cez rýchlonabíjačky zvládne PEUGEOT E-408 výkon až 120 kW, čo umožňuje nabitie z 20 % na 80 % batérie za niečo vyše 30 minút (pri nominálnych teplotných podmienkach batérie) a dojazd 100 kilometrov je možné získať za niečo vyše 10 minút. Pre optimalizáciu nabíjania môže vodič naprogramovať spodnú a hornú hranicu nabíjania na centrálnej obrazovke PEUGEOT E-408, napríklad z 20 % minimálneho nabitia na 80 % maximálneho nabitia.

Niečo pre každého

V novom PEUGEOT 408 je k dispozícii aj Plug-In Hybridná motorizácia:

PLUG-IN HYBRID 225k e-EAT8: pohon predných kolies / kombinácia preplňovaného benzínového motora s výkonom 180k (132 kW) a elektromotora s výkonom 81 kW v spojení s 8-stupňovou automatickou prevodovkou e-EAT8 / v súčasnosti prechádza homologizáciou.

Lítium-iónová batéria na oboch plug-in hybridných verziách má kapacitu 12,4 kWh. K dispozícii sú dva typy palubných nabíjačiek: štandardne jednofázová nabíjačka s výkonom 3,7 kW a voliteľná jednofázová nabíjačka s výkonom 7,4 kW.

Odhadované časy nabíjania sú nasledovné:

  • Z WallBoxu s výkonom 7,4 kW (32 A) a jednofázovou palubnou nabíjačkou s výkonom 7,4 kW sa plne nabije za 1 hodinu a 40 minút.
  • Zo zosilnenej zásuvky (14 A) a s 3,7kW jednofázovou palubnou nabíjačkou, plne nabité za 3 hodiny 55 minút.
  • Zo štandardnej zásuvky (8A) a s jednofázovou palubnou nabíjačkou (3,7 kW) trvá plné nabitie približne 7 hodín 05 minút.

Model PEUGEOT 408 ponúka aj jeden hybridný motor:

HYBRID 136k e-DCS6: pohon predných kolies / kombinácia preplňovaného benzínového motora s výkonom 136k (100 kW) a 48V batérie spojenej so 6-stupňovou automatickou prevodovkou e-DCS6.

Vďaka batérii, ktorá sa počas jazdy dobíja, ponúka táto technológia extra krútiaci moment pri nízkych otáčkach a zníženie spotreby paliva až o 15 % (5,2 l/100 km v zmiešanom cykle WLTP**). Pri jazde v meste môže nový 408 Hybrid 136k e-DCS6 pracovať až 50 % času v 100 % elektrickom režime s nulovými emisiami.

Maximálna bezpečnosť pre optimálny pokoj

Na palube nového PEUGEOT E-408 je komplexná súprava asistenčných systémov najnovšej generácie poháňaná informáciami získanými z 5 kamier a 3 radarov, ktorá zabezpečuje a uľahčuje jazdu, manévre a cestovanie. Niektoré z týchto systémov sú priamo odvodené z vyšších segmentov:

  • Adaptívny tempomat s funkciou Stop & Go a nastaviteľným odstupom medzi vozidlami.
  • Automatické núdzové brzdenie s upozornením na riziko kolízie: rozpoznáva chodcov a cyklistov vo dne aj v noci, od 7 km/h do 140 km/h v závislosti od verzie.
  • Aktívne varovanie pred opustením jazdného pruhu s korekciou trajektórie.
  • Upozornenie na pozornosť vodiča zisťuje problémy s ostražitosťou počas dlhých jázd a pri rýchlostiach nad 65 km/h pomocou analýzy mikropohybu volantu.
  • Pokročilé rozpoznávanie a zobrazovanie dopravných značiek: okrem bežných značiek súvisiacich s rýchlosťou aj zastavenie, zákaz vjazdu, zákaz predbiehania, koniec zákazu predbiehania.
  • Systém sledovania mŕtveho uhla s predĺženým dosahom (75 metrov).
  • Upozornenie na premávku za vozidlom: pri cúvaní upozornenia na blížiace sa nebezpečenstvo v okolí.

Jasná a jednoduchá ponuka

Nový PEUGEOT E-408 je k dispozícii v dvoch výbavách: Allure a GT

PEUGEOT E-408 Allure sa štandardne dodáva s: LED svetlometmi, 19-palcovými zliatinovými diskami, PEUGEOT i-Cockpit® s prispôsobiteľným 10-palcovým digitálnym prístrojovým panelom, online navigáciou s plánovačom ciest, hlasovým príkazom OK PEUGEOT vo vybraných jazykoch, bezdrôtovým zrkadlením Apple CarPlay/Android Auto, audiosystémom so 6 reproduktormi, vyhrievanými prednými sedadlami a volantom, dvojzónovou automatickou klimatizáciou, zadnou parkovacou kamerou a senzormi, tepelným čerpadlom,  atď.

PEUGEOT E-408 GT má oproti výbave Allure navyše: Matrix LED svetlomety, predné parkovacie senzory, hliníkové obloženia interiéru s prispôsobiteľným 8-farebným ambientným osvetlením, hliníkové prahy dverí,hands-free motorizované dvere batožinového priestoru, balík Drive Assist Plus (poloautonómna jazda úrovne 2) atď.

Vynikajúca kvalita

Nový PEUGEOT E-408 sa nachádza na vrchole segmentu C a ponúka ergonómiu, kvalitu, spracovanie a výbavu hodnú vyšších kategórií.

Majitelia PEUGEOT E-408 budú mať prospech zo znížených obmedzení údržby so servisným programom každé 2 roky alebo 25 000 kilometrov.

*Niektoré služby môžu vyžadovať predplatné.

** Cyklus WLTP v schválení

 

Peugeot

Všetky autorove články

Pridať komentár

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať