PR: Ústredňa, ktorú si môžete dovoliť
Efektívna komunikácia v rámci firmy a profesionálny kontakt so zákazníkmi sú dnes nevyhnutnosťou. Ideálnym riešením, ako skĺbiť úsporné a dlhodobo výhodné riešenie, je moderná telefónna ústredňa.
Jediným predpokladom pre jej zavedenie je pripojenie na internet, bez ktorého sa vo firme aj tak nezaobídete.
VIPTel zákazníci platia len za služby, ktoré potrebujú a naozaj využívajú, pričom riešenie je možné prispôsobiť rastu firmy, či už ide o rozširovanie firmy o pobočky alebo prepájanie kancelárií.
Pokročilé funkcie a flexibilita
Hovory nemusí prepájať vyťažená recepčná, keď môžete využiť kvalitne spracovanú automatickú spojovateľku, ktorá vás privíta na každej dobrej infolinke. Čas a nervy vám ušetrí prijímanie či odosielanie faxov priamo z počítača. Bez ústredňového riešenia sa nezaobídete, ak plánujete zriadiť vo firme malé callcentrum alebo zákaznícku linku s viacerými agentmi. Ústredňa tiež poskytuje možnosť nastavenia odkazovej schránky ale aj pres ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH