Partnerský program Zyxelu plný odmien
Spoločnosť ZyXEL Communications predstavila nový spôsob odmeňovania a motivovania svojich partnerov. Zmena spočíva v odklone od obvyklej praxe v odvetví, kedy sú odmeňovaní spravidla len predajcovia s najväčšími uzavretými obchodmi. Nový celoeurópsky partnerský program namiesto dôrazu na výšku tržieb vychádza z frekvencie nákupov, a preto je výhodný pre všetkých predajcov.
Systém zahŕňa tri rôzne úrovne partnerstva: predajcov, autorizovaný partner a prémiový partner. Nový partner do programu vstupuje ako „predajca" a podľa frekvencie nákupov postupuje do vyššej úrovne. Dlhodobí partneri spoločnosti ZyXEL potom môžu do programu vstúpiť na základe svojej histórie nákupov v predchádzajúcom roku. Vďaka tomu sú stávajúci partneri odmenení za lojalitu a súčasne majú noví členovia prospech z partnerstva so ZyXELom bez ohľadu na to, aká vysoká je priemerná hodnota ich nákupu.
K hlavným charakteristikám nového programu patrí rad motivačných stimulov, benefity a priebežná komunikácia so spoločno ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH