Po online nákupe možno ohodnotiť nielen e-shop a produkt, ale aj kuriéra
Pokiaľ zákazník nebol spokojný s doručením, doteraz sa to prejavilo v hodnotení e-shopu. Zároveň však často chcel ohodnotiť aj samotný produkt. Vznikali tak situácie, kedy zákazník mohol svoju nespokojnosť s kuriérom či produktom preniesť do hodnotenia e-shopu. Heureka preto prepracovala hodnotenia, aby dosiahla maximálnu objektívnosť.
Heureka má po novom tri druhy hodnotení – zákazníci môžu recenzovať nielen e-shopy a produkty, ale už aj dopravcov. Recenzie zakúpených produktov sú oveľa jednoduchšie, pretože zákazníci chcú často popri zdieľaní názoru na e-shop pridať recenziu na zakúpený produkt. Počet recenzií produktov rastie, dnes ich je na Heureke 1,8 milióna. „Zákazníci sa často rozhodujú práve na základe skúseností iných. Aj preto sú hodnotenia dôležité – a to nielen recenzie e-shopov, ale aj recenzie produktov. Zákazník sa na základe pozitívnych preferencií ľahšie rozhoduje pri kúpe,“ vysvetľuje obsahová manažérka portálu Heureka Alexandra Čermáková. Najčastejšie sa o svoje sk ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH