S_1124_Gaming Advertisement S_1124_Gaming Advertisement S_1124_Gaming Advertisement

Podniky stoja pred výzvou: Zákazníci aj zamestnanci vyžadujú personalizáciu

Tlačové správy
0
Spoločnosť Oracle zverejnila závery štúdie The Era I Enterprise: Ready for Anything (Éra podnikania zameraného na jednotlivca: Pripravený na čokoľvek). Výsledky sú založené na prieskume medzi 300 členmi najvyššieho vedenia firiem (C-level) v 10 odboroch podnikania. Cieľom štúdie bolo zistiť, ako sú organizácie pripravené na stále rastúce požiadavky zákazníkov, ktorí očakávajú, že firmy sa budú prispôsobovať ich potrebám. Zákazníci požadujú, aby transakcie aj komunikácia prebiehali v čase a spôsobom, akým sami chcú, zamestnanci si zase chcú sami určovať, kedy pracujú, kedy majú voľno a aké aplikácie používajú pri práci. Celých 84 % respondentov novej štúdie Oracle uvádza, že ich zákazníci vyžadujú spôsob kontaktu (zákaznícka skúsenosť, customer experience, CX) viac prispôsobený a individualizovaný, 70 % zaznamenáva rovnaké očakávania u svojich zamestnancov. Iba 20 % respondentov by ale svojej organizácii dalo najlepšiu známku pri hodnotení schopnosti takto individualizované služby posk ...

Redakcia

Všetky autorove články

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať