Podniky stoja pred výzvou: Zákazníci aj zamestnanci vyžadujú personalizáciu
Spoločnosť Oracle zverejnila závery štúdie The Era I Enterprise: Ready for Anything (Éra podnikania zameraného na jednotlivca: Pripravený na čokoľvek). Výsledky sú založené na prieskume medzi 300 členmi najvyššieho vedenia firiem (C-level) v 10 odboroch podnikania. Cieľom štúdie bolo zistiť, ako sú organizácie pripravené na stále rastúce požiadavky zákazníkov, ktorí očakávajú, že firmy sa budú prispôsobovať ich potrebám. Zákazníci požadujú, aby transakcie aj komunikácia prebiehali v čase a spôsobom, akým sami chcú, zamestnanci si zase chcú sami určovať, kedy pracujú, kedy majú voľno a aké aplikácie používajú pri práci.
Celých 84 % respondentov novej štúdie Oracle uvádza, že ich zákazníci vyžadujú spôsob kontaktu (zákaznícka skúsenosť, customer experience, CX) viac prispôsobený a individualizovaný, 70 % zaznamenáva rovnaké očakávania u svojich zamestnancov. Iba 20 % respondentov by ale svojej organizácii dalo najlepšiu známku pri hodnotení schopnosti takto individualizované služby posk ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH