Polícia, hasiči a okresné úrady budú mať lepšie IT, pocíti to aj občan
Digitálne pracovné prostredie zložiek, ktoré spadajú pod ministerstvo vnútra, bude modernejšie a efektívnejšie vďaka trom eurofondovým projektom. Občanom a podnikateľom to prinesie menej byrokracie, lepšiu kontrolu činností vykonávaných na okresných a obvodných úradoch, rýchlejšie vybavovanie požiadaviek a vďaka službám call centra odbúranie čakacích lehôt na informácie. Úrad podpredsedu vlády SR pre investície a informatizáciu zverejní vyzvania na tri národné projekty, ktoré budú financované z Operačného programu Integrovaná infraštruktúra – prioritná os 7 (OPII PO7).
Trojicu projektov ministerstva vnútra v júli 2018 schválil Riadiaci výbor OPII-PO7 s podmienkou, že nebudú realizované iba jedným verejným obstarávaním. Projekty sa tak budú obstarávať v logických celkoch a ďalšia fáza obstarania bude nasledovať až po tom, čo bude predchádzajúca časť riadne odovzdaná a funkčná.
Ďalšou podmienkou bolo, aby nové cloudové služby mohli používať aj ostatné subjekty verejnej správy. Znamen ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH