Polovica firiem stále nie je pripravená na kybernetický útok
Štyria z desiatich generálnych riaditeľov vo svete si myslia, že ich firmy sa musia zmeniť, aby vyšli v ústrety požiadavkám miléniovej generácie. Viac ako dve tretiny zároveň priznali, že sa v posledných troch rokoch pri strategických rozhodnutiach viac spoliehali na svoju vlastnú intuíciu ako na dáta. Tieto zistenia vyplynuli z najnovšieho vydania prieskumu KPMG International – Global CEO Outlook 2018.
Pri zisťovaní informácií viac ako polovica opýtaných príliš nedôveruje presnosti prediktívnych analýz, ktoré vychádzajú z historických údajov. Okrem intuície pri dôležitých rozhodnutiach zo všetkých zdrojov informácií najviac dôverujú sociálnym médiám.
„Dáta sú mimoriadne cenné, ale keďže vedúci predstavitelia firiem musia robiť naozaj dôležité rozhodnutia, je jasné, že skúsenosti a intuícia majú stále významnú úlohu," potvrdzuje Ľuboš Vančo, Predseda Rady partnerov, KPMG na Slovensku.
Podľa štúdie KPMG generálni riaditelia dnes prijímajú digitálnu agendu firiem za svoju tak, ako ni ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH