CANON_112024 CANON_112024 CANON_112024

Pomáha sponzoring značke?

Tlačové správy
0
Na konferencii TREND Marketing Summit 2017 sme odprezentovali exkluzívnu štúdiu GfK o sponzoringu, znalosti sponzorských aktivít a podujatí na Slovensku, ako aj celkovom vnímaní sponzorstva na Slovensku. „Je dôležité, aby výber sponzorských aktivít alebo podujatí bol v súlade s hodnotami značky,“ vysvetlil Rastislav Kočan, Chief Commercial Officer, GfK Slovakia. „Pri sponzoringu je tiež dôležitá jeho dlhodobosť a konzistencia, ale aj celková komunikácia tejto marketingovej aktivity.“ Pri vhodnom výbere podujatia, aktivity alebo osobnosti určite sponzoring značke pomáha. Ako je na tom svet a my? Globálne výdavky na sponzoring v roku 2017 sú odhadované na 62,8 mld. USD, pričom najväčšiu časť peňazí si rozdelia krajiny Amerického kontinentu. Európa má z tohto balíka cca 17 miliárd USD a hrubý odhad na Slovensku na rok 2017  je približne  50 miliónov euro. Aké sú najznámejšie sponzorované aktivity na Slovensku? Spontánne najznámejším sponzorovaným podujatím na Slovensku je festival Poho ...
sponzor TREND Marketing Summit 2017

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať