Pomáha sponzoring značke?
Na konferencii TREND Marketing Summit 2017 sme odprezentovali exkluzívnu štúdiu GfK o sponzoringu, znalosti sponzorských aktivít a podujatí na Slovensku, ako aj celkovom vnímaní sponzorstva na Slovensku.
„Je dôležité, aby výber sponzorských aktivít alebo podujatí bol v súlade s hodnotami značky,“ vysvetlil Rastislav Kočan, Chief Commercial Officer, GfK Slovakia. „Pri sponzoringu je tiež dôležitá jeho dlhodobosť a konzistencia, ale aj celková komunikácia tejto marketingovej aktivity.“ Pri vhodnom výbere podujatia, aktivity alebo osobnosti určite sponzoring značke pomáha.
Ako je na tom svet a my?
Globálne výdavky na sponzoring v roku 2017 sú odhadované na 62,8 mld. USD, pričom najväčšiu časť peňazí si rozdelia krajiny Amerického kontinentu. Európa má z tohto balíka cca 17 miliárd USD a hrubý odhad na Slovensku na rok 2017 je približne 50 miliónov euro.
Aké sú najznámejšie sponzorované aktivity na Slovensku?
Spontánne najznámejším sponzorovaným podujatím na Slovensku je festival Poho ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH