Popularita online nákupov narastá, problémy súvisia najčastejšie s doručením tovaru
Podľa Eurostatu až 60 % Európanov nakupuje online a na Slovensku je to len o 1 % menej. Patríme pritom ku krajinám s najväčším nárastom ľudí nakupujúcich cez internet. Väčšina nákupov prebehne v poriadku, najčastejšie problémy súvisia s doručením tovaru. Pri neserióznych obchodníkoch tieto situácie končia často až na súdoch. Pomôcť môže aj moderné poistenie.
Medzinárodné štatistiky ukazujú, že viac ako dve tretiny ľudí nakupujúcich online nezaznamenali pri nákupoch žiaden problém. Približne 17 % už zažilo pomalšie dodanie tovaru, 11 % technické problémy s webstánkou e-shopu pri platení. „Aj napriek tomu, že drvivá väčšina nákupov prebehne veľmi ľahko a bezproblémovo, stretávame sa so situáciami, keď kupujúci reklamujú nedodaný či poškodený tovar. Takúto situáciu podľa štatistík zažil takmer každý desiaty nakupujúci. Preto sme sa rozhodli, že ľuďom ponúkneme pomoc,“ hovorí Slávek Mynář, produktový riaditeľ Slovenskej sporiteľne.
Riešením je Poistenie osobných vecí a karty, ktoré Slo ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Zobrazit Galériu
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH