Poznáte svoje spotrebiteľské práva? Reklamovať môžete aj tovar z e-shopu
Dostali ste niekedy darček, ktorý ste nemohli naplno využiť, pretože ste zistili, že je nefunkčný alebo chybný iným spôsobom? Riešením je jeho bezodkladná reklamácia. Ako však postupovať v prípade, ak bol tovar zakúpený v e-shope?
Poznáte svoje spotrebiteľské práva? Ak aj vy čoraz viac uprednostňujete nákup tovaru prostredníctvom e-shopov, mali by ste ich poznať a vedieť ich v prípade potreby uplatniť. Pred kúpou tovaru sa odporúča si daný e-shop overiť, a to napríklad na základe recenzií od zákazníkov. „Recenzie e-shopov a cena tovaru patrí k najdôležitejším kritériám, podľa ktorých si zákazníci vyberajú, kde tovar nakúpia“, uviedol manažér zákazníckeho servisu Heureka.sk Jan Kriegel.
Za spoľahlivé a obľúbené e-shopy majú zákazníci navyše možnosť hlasovať v rámci súťaže ShopRoku 2016 v kategórii Cena Popularity. Urobiť tak môžu do 28.2.2017 na stránke www.shoproku.sk
Nebojte sa komunikovať s predajcom
Web e-shopu, v ktorom ste si tovar zakúpili, by mal obsahovať všetky dôležité i ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH