Prečo Facebook mení svoj názov a čo znamená Meta?
Mark Zuckerberg oznámil, že jeho spoločnosť sa vzdáva názvu Facebook. Zmena značky je súčasťou veľkého plánu globálnej spoločnosti na rozvoj virtuálneho sveta, ale kritici tvrdia, že ide o pokus odvrátiť pozornosť od nedávnych kontroverzií. Spoločnosť síce zmenila svoj názov na Meta, ale aplikácia sociálnej siete Facebook si názov ponechá. Prijala aj nové logo. Cieľom zmeny názvu je spojiť „aplikácie a technológie spoločnosti pod jednu novú značku“, uvádza sa vo vyhlásení. Od spustenia Facebooku v roku 2004 spoločnosť kúpila aplikácie sociálnych sietí Instagram a WhatsApp.
Investovala aj do ďalších technológií vrátane digitálnej peňaženky Novi, zariadenia na videohovory Portal a systému virtuálnej reality Oculus. Veľkou súčasťou rebrandingu je zameranie na uvedenie metaverza do života. Skeptici však naznačujú, že ide len o snahu odpútať pozornosť od uniknutých kontroverzných dokumentov Facebooku. Dokumenty unikli od bývalého zamestnanca Facebooku a odhalili, ako firma ignorovala alebo ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Zobrazit Galériu
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH