Predajcovia sa podľa spoločnosti Mastercard musia pripraviť na zmeny v oblasti digitálnych platieb
Hoci pre mnohých predajcov bol rozmach digitálneho obchodu záchranným lanom, prieskum spoločnosti Mastercard zameraný na menšiu vzorku európskych internetových obchodníkov ukazuje, že až 75% z nich si pravdepodobne nie je vedomých nových bezpečnostných noriem, ktoré vstúpia do platnosti na budúci rok.[i]
Zabezpečenie metódou EMV 3-D Secure (EMV 3DS), ktorej cieľom je zdokonaliť proces realizácie digitálnych platieb, zavedie pre internetové transakcie nové bezpečnostné normy. Aj napriek týmto blížiacim sa zmenám podporuje v súčasnosti len 14% dopytovaných predajcov prísnejšie overovanie totožnosti zákazníkov (stronger customer authentication, SCA), zatiaľ čo až 51% ich dokonca uviedlo, že na nový spôsob overovania totožnosti budú pripravení až na konci septembra 2019 alebo jeho zavedenie vôbec neplánujú.
Spoločnosť Mastercard sa snaží, aby po zavedení tejto zmeny zabezpečila spotrebiteľom ešte pohodlnejší priebeh internetových platieb. Preto ohlásila spustenie programu Mastercard® Ide ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH