S_1124_Gaming Advertisement S_1124_Gaming Advertisement S_1124_Gaming Advertisement

Predajcovia sa podľa spoločnosti Mastercard musia pripraviť na zmeny v oblasti digitálnych platieb

Tlačové správy
0
Hoci pre mnohých predajcov bol rozmach digitálneho obchodu záchranným lanom, prieskum spoločnosti Mastercard zameraný na menšiu vzorku európskych internetových obchodníkov ukazuje, že až 75% z nich si pravdepodobne nie je vedomých nových bezpečnostných noriem, ktoré vstúpia do platnosti na budúci rok.[i] Zabezpečenie metódou EMV 3-D Secure (EMV 3DS), ktorej cieľom je zdokonaliť proces realizácie digitálnych platieb, zavedie pre internetové transakcie nové bezpečnostné normy. Aj napriek týmto blížiacim sa zmenám podporuje v súčasnosti len 14% dopytovaných predajcov prísnejšie overovanie totožnosti zákazníkov (stronger customer authentication, SCA), zatiaľ čo až 51% ich dokonca uviedlo, že na nový spôsob overovania totožnosti budú pripravení až na konci septembra 2019 alebo jeho zavedenie vôbec neplánujú. Spoločnosť Mastercard sa snaží, aby po zavedení tejto zmeny zabezpečila spotrebiteľom ešte pohodlnejší priebeh internetových platieb. Preto ohlásila spustenie programu Mastercard® Ide ...

Mastercard

Všetky autorove články
digitalne platby Mastercard

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať