ACER_112024 ACER_112024 ACER_112024

Pri havárií už na „miesto činu“ nepríde poisťovací agent ale dron s kamerou pripojený na umelú inteligenciu.

Technológie
0
V nasledujúcich rokoch sa možno dočkáme robotických poisťovacích agentov. Podľa štúdie 2017 Future of Claims Study survey, uskutočnenej spoločnosťou LexisNexis Risk Solutions, poisťovne skúmajú možnosti „virtuálnych“ a „bezdotykových“ metód riešenia poistných nárokov. V súčasnosti vraj už 38 % poisťovní neposiela na fyzické kontroly svojich pracovníkov, ale namiesto toho používajú drony. Drony (a fotografie, ktoré zhotovujú), aplikácie a umelá inteligencia sú rýchlejšie a efektívnejšie ako ich ľudské náprotivky a môžu priniesť revolúciu do poisťovníctva. Uplatnenie nároku je dlhý a zložitý proces, ktorého vyriešenie si vyžaduje veľa času a množstvo telefonátov. Drony a iné technológie by mohli do odvetvia vniesť vyššiu účinnosť. Podľa spomínanej štúdie 40 % poisťovní nepoužíva svojich zamestnancov na obhliadku škody spôsobenej na automobiloch. Spoliehajú sa na väčšiu automatizáciu, vďaka ktorej možno udalosť vyriešiť do dvoch až troch dní na rozdiel od 10 – 15 dní pri tradičnom postu ...

Redakcia

Všetky autorove články
umelá inteligencia dron

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať