Prieskum: 56 % častých zákazníkov on-line obchodov už niekedy zrušilo objednávku kvôli pomalej odozve
Spoločnosť GFI Software, popredný poskytovateľ infraštruktúry pre malé a stredne veľké podniky (SMB) oznámila, že podľa jej prieskumu 56 % spotrebiteľov, ktorí trávia viac ako dve hodiny týždenne on-line nakupovaním, už niekedy zrušilo svoju objednávku kvôli technickej chybe či pomalej odozve webového obchodu. Prieskum taktiež zisťoval typické nákupné zvyky a faktory, ktoré sú kľúčové na voľbu webového obchodu a správanie sa spotrebiteľov v konfrontácii s nesprávnou funkciou webových stránok.
Nezávislý prieskum, ktorého sa zúčastnilo viac ako 1 000 on-line spotrebiteľov z celého sveta, uskutočnila spoločnosť Opinion Matters na zákazku firmy Monitis, poskytovateľa softvéru na monitorovanie cloudových a webových aplikácií, ktorá je súčasťou skupiny GFI Software. Výsledky štúdie odkrývajú nielen celý rad nákupných zvyklostí, ale tiež hlavné slabiny webových obchodov, ktoré spotrebitelia pociťujú počas on-line nákupov. Zvlášť v čase Vianoc sú takéto skúsenosti užívateľov pre on-line obchod ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH