Prieskum: Ako nakupujú Slováci na internete. Cez aké zariadenia, ako často, koľko minú a čo im vadí.
Až polovica z nás trávi na internete v priemere 1 až 3 hodiny denne. 27% užívateľov strávi na internete 4 až 6 hodín a 6 až 9 hodín je na internete pripojených 10% z nás.
31% Slovákov využíva internet na vyhľadávanie informácií, 18% kvôli komunikácií a 16% z pracovných dôvodov. Na nákup produktov a služieb využíva internet 6% Slovákov. Väčšina internetových užívateľov (56 %) uskutoční nákup na internete niekoľkokrát za rok. Častejšie, a to niekoľkokrát do mesiaca, nakúpi online 35 % ľudí. Párkrát do týždňa tak spraví každý dvadsiaty. Aj keď ich nie je veľa, no nájdu sa aj takí, ktorí uskutočňujú nákupy na dennej báze (1 %). Väčšina pritom minie na nákupy cez internet do 100 eur mesačne. Najviac, čiže každý druhý online nakupujúci takto priemerne minie 50 eur mesačne. Aj keď iba výnimočnejšie, avšak predsa sa nájdu aj takí, ktorí mesačne minú viac ako 400 eur.
Celkovo na internete nakúpili Slováci v roku 2014 za zhruba 611 miliónov eur a podiel e-commerce na trhu tak ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH