Prieskum: Cez internet nakupujeme najviac oblečenie
Skúsenosti s nakupovaním cez internet má väčšina internetovej populácie. Až 85 % opýtaných už cez internet nakupovalo, zatiaľ čo len 15 % sa vyjadrilo, že takúto skúsenosť ešte nemá. Vyplýva to z prieskumu, ktorý uskutočnila agentúra TNS Slovakia v júli tohto roku na vzorke 500 respondentov. Až 51 % ľudí spomedzi tých, ktorí majú skúsenosti s online obchodmi, cez internet nakupuje hlavne oblečenie a obuv. Necelá polovica nakupuje prostredníctvom internetu aj knihy (48 %) a elektroniku (45 %). Medzi najčastejšie nakupované tovary na internete patria aj mobilné telefóny (30 %), lístky na rôzne podujatia a parfumy (oba po 28 %), hry a hračky (23 %), autá, autodoplnky a autopríslušenstvo (20 %).
Prostredníctvom internetu nakupujú predovšetkým ľudia s vyšším vzdelaním. Naopak, online nakupovanie využívajú v menšej miere respondenti so základným vzdelaním, starší ľudia a obyvatelia malých obcí. Muži na rozdiel od žien nakupujú viac elektroniku, mobilné telefóny, auto, autodoplnky a autop ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH