Prieskum: Mobily budú do roku 2020 najdôležitejším predajným kanálom
Podľa prieskumu MasterCard 43 % európskych maloobchodníkov predpokladá, že do roku 2020 sa mobily stanú najdôležitejším predajným kanálom a prekonajú tak kamenné predajne, počítače, callcentrá aj priamy marketing. Len 3 % obchodníkov sú však presvedčené, že ich odvetvie v súčasnosti drží krok s dopytom zákazníkov po viackanálovom fungovaní maloobchodu.
V súčasnosti zatiaľ používa mobilné telefóny na komunikáciu so zákazníkmi len 32 % maloobchodníkov. V predajniach 44 % maloobchodníkov ponúkne v budúcom roku PayPassovú platobnú technológiu, ktorú považujú za vôbec najdôležitejšiu oblasť krátkodobých investícií. Viac ako jedna tretina z nich bude investovať do nových technológií s úmyslom posilniť elektronické a mobilné obchodovanie.
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH