Mobilné telefóny sa do roku 2020 stanú najdôležitejším predajným kanálom
Najväčší maloobchodníci sveta sa tento týždeň zídu v Londýne na tohtoročnom Svetovom maloobchodnom kongrese (World Retail Congress). V prieskume MasterCard európski obchodníci predpovedajú, že mobilné telefóny predstihnú do roku 2020 kamenné predajne, webové stránky i callcentrá. Mobilný telefón bude predstavovať jediný a najdôležitejší kanál na komunikáciu so zákazníkmi. Len 3 % obchodníkov sú však presvedčené, že ich odvetvie momentálne drží krok s dopytom zákazníkov po viackanálovom fungovaní maloobchodu.
Prieskum, uskutočnený medzi 300 poprednými európskymi maloobchodníkmi, je súčasťou novej správy „I" faktor alebo vplyv dopytu zákazníkov po inováciách v maloobchode. Tú podľa zadania spoločnosti MasterCard vypracovala organizácia Economist Intelligence Unit. Správa hovorí, že prichádza éra „i-zákazníkov" - rozumných spotrebiteľov, ktorí využívajú viacero predajných kanálov. Skúma inovácie, pomocou ktorých sa maloobchodníci snažia zachovať si konkurencieschopnosť na trhu, ktorý prec ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH