Prieskum: Muži a ženy nakupujú cez internet odlišné veci
Ženy a muži vyhľadávajú v internetových obchodoch odlišné produktové kategórie. "Kým u žien vedie oblečenie, knihy, kozmetika, detský tovar a dovolenky, muži preferujú mobilné telefóny, oblečenie, auto-moto doplnky, televízory a bielu techniku," uviedol riaditeľ NMS Market Research Michal Osuský. Ukázal to online prieskum agentúry NMS Market Research a nezávislého portálu Heureka.sk, ktorý porovnáva slovenské internetové obchody, ich tovary a ceny. Na prieskume sa zúčastnilo 2 500 respondentov používajúcich internet.
Slováci a Slovenky nakupujúci na internete celkovo najčastejšie vkladajú do svojich online nákupných košíkov oblečenie, mobilné telefóny a knihy. Za nimi nasleduje biela technika a kozmetika s parfumami. Skúsenosti s nákupom oblečenia, obuvi a doplnkov malo vlani približne 39 percent ľudí nakupujúcich v e-shopoch, mobilné telefóny si minulý rok objednalo z internetového obchodu 28 percent a knihy 26 percent opýtaných spotrebiteľov. "Zaujímavosťou sú napríklad lístky do kin ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH