Prieskum: Reklamy v televízii prepíname, tie na internete nám ale nevadia
Najnovšie vydanie štúdie „TV & Media Report 2015" z kuchyne Ericsson ConsumerLab sa tentokrát zameralo aj na prístup divákov k televíznemu obsahu. Rastúca dostupnosť TV a videoslužieb ponúka veľké množstvo programov, ktoré je možné sledovať. Polovica divákov klasickej televízie však tvrdí, že aj napriek tomu často nenachádza dostatočne zaujímavý obsah, na ktorý by sa pozerali na dennej báze. Televízna reklama a teleshopingové ponuky podľa nich nie sú dostatočne sofistikované a personalizované, neuspokojujú naše potreby, neprekvapujú a neinšpirujú. Veľká časť divákov sa preto tradičnej televíznej reklame vyhýba.Akonáhle sa reklama na televíznej obrazovke objaví, viac než polovica opýtaných respondentov prepína na iný kanál. 43 % z nás počas reklamy odíde od televízie a robí niečo iné a 34 % z nás si reklamný čas kráti surfovaním na internete a sociálnych sieťach. Niektorí diváci si program nahrávajú, aby sa naň mohli pozrieť neskôr a reklamy pretočiť.Spôsob sledovania prog ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH