Prieskum Viber ukázal, že Slovákom na ochrane súkromia v online záleží, veľa však o tejto téme nevedia
Rakuten Viber, popredná komunikačná platforma v regióne strednej a východnej Európy, usporiadala pri príležitosti medzinárodného Dňa ochrany osobných údajov prieskum v deviatich krajinách medzi viac ako 4 miliónmi svojich používateľov. Hlavnou témou prieskumu bola dôležitosť ochrany osobných údajov v digitálnej komunikácii. Anketa bola realizovaná v oficiálnych komunitách Rakuten Viber na Slovensku, v Českej republike, Maďarsku, Poľsku, Chorvátsku, Srbsku, Slovinsku a Grécku. Jej cieľom bolo zistiť, čo je pre užívateľov v digitálnom prostredí dôležité. Anketa zabezpečila okamžitú reakciu užívateľov a názor viac ako 170 000 respondentov. Na Slovensku sa prieskumu zúčastnilo viac ako 6 000 používateľov platformy Rakuten Viber.
Užívateľom bola tiež položená otázka, či im súčasná úroveň ochrany osobných údajov príde dostatočná. Tu sa len 25% respondentov domnieva, že je potrebné nastaviť nové pravidlá. Až 60% opýtaným súčasný stav vyhovuje. Pri používaní komunikačných aplikácií je pre sl ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH