Prieskum hráčov Pokémon Go: Prečo hrajú, čo ich baví, vydrží im ošial aj po lete?
Posledné týždne vidieť po mestách pohyb duchom neprítomných ľudí, zahľadených do svojich mobilov podstatne viac, než je to obvyklé. Pokémon Go priniesol totiž inovatívny herný systém prepájajúci digitálny svet s tým skutočným. Tieto mechanizmy síce obsahovala aj hra Ingress od tých istých vývojárov, no jej popularita a hranosť sa s Pokémonmi nedá ani porovnať. Prirodzene sa teda objaví otázka, či si Pokémon Go udrží svoju obľúbenosť dlhodobo alebo je to len ošiaľ spôsobený značkou, ktorý čoskoro zmizne. Aby sme lepšie pochopili, čo sa skrýva za úspechom aplikácie, pozrime sa na výsledky on-line prieskumu UX štúdia Lighting Beetle, ktoré vyspovedalo 192 hráčov zo Slovenska.
Značka a nostalgia
Všetko nasvedčuje tomu, že nostalgia k značke Pokémon je jeden z hlavných determinantov úspechu tejto novinky. Až 70,2 % jej hráčov sa totiž nachádza vo veku medzi 20 až 29 rokmi, čo je práve ten vek, v ktorom boli ako deti zastihnutí prvou vlnou pokémánie v podobe Gameboy hry a TV seriálu. Práve ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH