S_1124_Gaming Advertisement S_1124_Gaming Advertisement S_1124_Gaming Advertisement

Programujeme pre Android /9. časť

0
Táto časť seriálu bude tvoriť teoretický úvod k pomerne rozsiahlemu bloku, vktorom sa budeme venovať interakcii medzi aplikáciami písanými pre Android aúdajmi uloženými aspravovanými databázou MySQL. Napriek tomu, že Android dokáže pristupovať ktakto uloženým údajom priamo, tento postup sa neodporúča. Rovnako sa neodporúča riešiť akékoľvek sieťové prenosy vhlavnom programovom vlákne. Toto je príznačná črta Androidu, ktorý sveľkou výhodou využíva na splnenie podobných úloh ďalšie tzv. sprostredkujúce (intermediate) prvky – vopred pripravené triedy – služby. Vnašom prípade pôjde najmä oskripty PHP anástroje pracujúce s formátom JSON (JavaScript Object Notation). Databáza MySQL používa na správu svojho obsahu (uložených údajov) príkazy jazyka SQL. Základné úlohy, ktoré potrebujeme snašimi údajmi vykonávať, sú uloženie, aktualizácia, načítanie azmazanie údajov ztabuliek databáz. Pretože Android neponúka funkcie, ktoré by dokázali plniť uvedené úlohy priamo, využíva služby tzv. interpreter ...

Marek Sopko

Všetky autorove články
Android seriál programovanie