S_1124_Gaming Advertisement S_1124_Gaming Advertisement S_1124_Gaming Advertisement

Programujeme v Jave /5.časť

0
Späť na úvod >> Späť na programovanie >> Späť na seriál Komponenty V tomto pokračovaní seriálu sa budeme venovať ďalším komponentom poskytovaným knižnicou Swing a udalostiam, ktoré s nimi súvisia. V predchádzajúcej časti ste sa mali možnosť oboznámiť s tlačidlom JButton, ktoré je potomkom AbstractButton. Tentoraz sa budeme venovať okrem iného ďalším jeho potomkom, preto budú mať tieto komponenty veľa spoločného. Takisto sa budeme venovať textovým komponentom. JCheckBox JCheckBox je ďalším predstaviteľom potomkov AbstractButton. JCheckBox je jednoduché zaškrtávacie políčko, aké určite poznáte z iných aplikácií alebo webových formulárov. Táto trieda poskytuje viacero konštruktorov, ktoré umožňujú špecifikovať text pridružený k políčku, implicitný stav políčka alebo jeho ikonu. Ich vymenúvaním sa tu nebudeme zaoberať, v tomto vám dostatočne pomôže API referencia k JDK. Používanie JCheckBox je veľmi jednoduché, v podstate sa riadi tými istými pravidlami ako Jbutton, s tým r ...

Andrej Chu

Všetky autorove články
Java seriál programovanie