S_1124_Gaming Advertisement S_1124_Gaming Advertisement S_1124_Gaming Advertisement

Programujeme v Jave /8.časť

0
Späť na úvod >> Späť na programovanie >> Späť na seriál Udalostný model JTree a komponenty na prácu s menu V predošlej časti sme sa venovali dosť zložitým a užitočným komponentom JTable a JTree. Toto pokračovanie začneme tam, kde sme minule skončili, teda pri komponente JTree, pretože sa budeme venovať jeho udalostnému modelu. Po ňom sa budeme zaoberať tvorbou menu v našich appletoch. Udalostný model JTree V súvislosti s použitím komponentu JTree dochádza k viacerým udalostiam, ktorých obsluhu je potrebné často riadiť programovo. Tieto udalosti môžeme rozdeliť do dvoch kategórií – udalosti súvisiace so zmenami v dátovom modeli a udalosti súvisiace s interakciou užívateľa s vizuálnym komponentom JTree. Na obsluhu udalostí prvého druhu, teda tých, ktoré súvisia so zmenami v dátovom modeli, slúži rozhranie TreeModelListener. Poslucháča implementujúceho toto rozhranie zaregistrujete pomocou metódy addTreeModelListener(), definovanej v triede TreeModel. Takýmto poslucháčom ...

Andrej Chu

Všetky autorove články
Java programovanie seriál