S_1124_Gaming Advertisement S_1124_Gaming Advertisement S_1124_Gaming Advertisement

Vývoj pre Windows 10 – Adaptovanie používateľského rozhrania možnostiam zariadenia / 4. časť

0
Späť na úvod >> Späť na programovanie >> Späť na seriál Vaša aplikácia Windows 10 sa musí flexibilne prispôsobiť nielen rôznej veľkosti displejov a ich orientácii. Prvky používateľského rozhrania bude treba zrejme usporiadať inak pri zobrazení na veľkej obrazovke v režime na šírku a inak na menšej obrazovke telefónu pri základnej orientácii na výšku. Kombinatorika sa týmto nekončí, aplikácie sa na väčších obrazovkách zariadení, ktoré nie sú prepnuté do tabletového módu, štandardne zobrazujú v oknách, pričom ich veľkosť môže používateľ meniť. V časti venovanej dizajnu sme vysvetlili, že Windows 10 používa algoritmus na zmenu mierky, ktorý normalizuje spôsob zobrazovania prvkov používateľského rozhrania a fontov. Algoritmus berie do úvahy pozorovaciu vzdialenosť a rozlíšenie obrazovky na optimalizáciu vnímania veľkosti prvkov. Pri definovaní prvkov budete namiesto skutočných pixelov používať takzvané efektívne pixely.   Pri návrhu prvku s rozmerom 1" sa  bude tento prvo ... Zobrazit Galériu

Ľuboslav Lacko

Všetky autorove články
vývoj Windows adaptovanie seriál

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať