CANON_112024 CANON_112024 CANON_112024

Rebríček najsledovanejších reklám po prvýkrát aj na Slovensku

Tlačové správy
0
Google vôbec po prvýkrát zverejňuje výročný rebríček najsledovanejších reklám na slovenskom YouTube. Rok 2017 sa niesol v znamení tradičných aj netradičných konceptov – od potravinových reťazcov, cez banku a automobilku, až po telekomunikačných operátorov. YouTube Ads Leaderboard je dobrým obrazom toho, ktoré témy či formáty majú virálny potenciál a dokážu vzbudiť najväčší záujem  u slovenského publika. Minulý rok to boli jednoznačne hrdinovia detského sveta, vtipné zápletky zo života či spoty komentované influencermi a obľúbenými osobnosťami zo sveta šoubiznisu. „Aktuálny rebríček len potvrdzuje naše skúsenosti s tým, aké kreatívne prvky fungujú v reklame na YouTube najviac. Hlavnými prísadami najsledovanejších reklám za rok 2017 boli najmä vtip, známe tváre, hudba a animácia. Napríklad pri Lidli alebo Coop Jednota pozorujeme fenomén animovaných postavičiek doplnených o ich fyzické zbieranie. Spojenie známej tváre a vtipu zas vidieť v reklamách od Telekomu, O2, Škody či Fio Banky. Ce ...

Grayling Slovakia s. r. o.

Všetky autorove články
Google reklama YouTube

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať