Reklama na Snapchate stojí 750 000 dolárov na deň
Snapchat žiada od inzerentov za jednodňovú reklamu 750 000 dolárov. Tvrdí to Garett Sloane vo svojej správe na webe Adweek.
Snapchat sa domnieva, že ide o primeranú cenu vzhľadom na jedinečné publikum, ktorým disponuje. Ide totiž o tínedžerov, o ktorých je známe, že ich je ťažké osloviť reklamou. Pritom Snapchat má oveľa mladších používateľov ako konkurencia. V podstate ponúka priamy dosah na dospievajúcich po celom svete.
No služba má pomerne obmedzené možnosti zisťovania, akej skupine používateľov sa reklama v skutočnosti zobrazí. Inzerenti napríklad nevedia, aký je pomer mužov a žien, ktorí ich reklamu videli, a nepoznajú ani ich vek.
Napriek vysokej cene reklamy Snapchat oslovuje najmä top značky. Nedávno na ňom bežala animovaná reklama firmy McDonald's s názvom Love Is Endless. A spoločnosť Universal, prvý reklamný partner tejto sociálnej platformy, bola taká spokojná so svojou reklamnou kampaňou, že sa rozhodla týmto spôsobom propagovať aj ďalší film Blbý a blbší sú spä ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH