Rozbaľte si úspech v predvianočnom predaji s pomocou dát
Celosvetový úspech európskych luxusných značiek nie je len akousi virtuálnou/ pomyselnou čestnou medailou. Je to neoddeliteľná súčasť európskeho hospodárstva. Európska komisia dokonca odhaduje hodnotu európskeho vývozu luxusného tovaru na 260 miliárd eur, čo predstavuje desatinu celkového vývozu z Únie.
Hoci základom úspechu mnohých spoločností v tomto segmente je bohaté dedičstvo danej značky (mnohé z nich majú vyše 100-ročnú históriu), pôsobia v súčasnosti v ére zmien. Noví digitálni hráči úplne zmenili definíciu skúsenosti zákazníka vďaka vyššej miere personalizácie. Preto dnes majú zákazníci vyššie očakávania. Blíži sa sviatočné obdobie, a tak je správny čas, aby sme sa pozreli, ako luxusné značky využívajú údaje na to, aby si získali srdcia aj mysle zákazníkov.
Vďaka technológiám ako cloud computing či umelá inteligencia môžu všetky firmy (vrátane tých s dlhoročnou tradíciou) využiť dáta na vytvorenie oveľa osobnejšej zákazníckej skúsenosti. Vďaka tomu vedia prekonávať očakávani ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH