S_1124_TABS10 Advertisement S_1124_TABS10 Advertisement S_1124_TABS10 Advertisement

Rozbaľte si úspech v predvianočnom predaji s pomocou dát

Tlačové správy
0
Celosvetový úspech európskych luxusných značiek nie je len akousi virtuálnou/ pomyselnou čestnou medailou. Je to neoddeliteľná súčasť európskeho hospodárstva. Európska komisia dokonca odhaduje hodnotu európskeho vývozu luxusného tovaru na 260 miliárd eur, čo predstavuje desatinu celkového vývozu z Únie. Hoci základom úspechu mnohých spoločností v tomto segmente je bohaté dedičstvo danej značky (mnohé z nich majú vyše 100-ročnú históriu), pôsobia v súčasnosti v ére zmien. Noví digitálni hráči úplne zmenili definíciu skúsenosti zákazníka vďaka vyššej miere personalizácie. Preto dnes majú zákazníci vyššie očakávania. Blíži sa sviatočné obdobie, a tak je správny čas, aby sme sa pozreli, ako luxusné značky využívajú údaje na to, aby si získali srdcia aj mysle zákazníkov. Vďaka technológiám ako cloud computing či umelá inteligencia môžu všetky firmy (vrátane tých s dlhoročnou tradíciou) využiť dáta na vytvorenie oveľa osobnejšej zákazníckej skúsenosti. Vďaka tomu vedia prekonávať očakávani ...

Microsoft

Všetky autorove články

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať