CANON_112024 CANON_112024 CANON_112024

Rozhovor: Peter Halmo, Lexmark

0
Lexmark má novú vlastnícku štruktúru a intenzívne cieli aj na SMB a domácich spotrebiteľov V spoločnosti Lexmark došlo k významným zmenám, jednak čo sa týka vlastníkov, jednak chce firma svojimi produktmi osloviť nielen tradičných zákazníkov, teda veľké firmy, ale ponúka tlačiarne a služby aj pre SMB a spotrebiteľský segment. O týchto zmenách nám porozprával Peter Halmo, ktorý má na starosti produkty Lexmark na slovenskom a českom trhu. PCR: Aká je stratégia spoločnosti Lexmark po zmene vlastníkov? PH: Spoločnosť Lexmark prešla veľkými zmenami, na prelome rokov 2016/2017 sme boli odkúpení novými investormi Apex, PAG Asia Capital a Legend Holdings, pričom Legend Holdings je aj investorom spoločnosti Lenovo. Noví majitelia sa rozhodli, že spoločnosť zmení smerovanie. Za posledné roky sme známi predovšetkým z korporátneho biznisu. Našimi klientmi sú napríklad Tesco, Tatra banka, Prima banka či Billa, no Lexmark nebol od ukončenia výroby radu inkjet aktívny v maloobchodnom sektore. Tera ... Zobrazit Galériu

Ľuboslav Lacko

Všetky autorove články
Lexmark Peter Halmo

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať