Rozhovor: Peter Halmo, Lexmark
Lexmark má novú vlastnícku štruktúru a intenzívne cieli aj na SMB a domácich spotrebiteľov
V spoločnosti Lexmark došlo k významným zmenám, jednak čo sa týka vlastníkov, jednak chce firma svojimi produktmi osloviť nielen tradičných zákazníkov, teda veľké firmy, ale ponúka tlačiarne a služby aj pre SMB a spotrebiteľský segment. O týchto zmenách nám porozprával Peter Halmo, ktorý má na starosti produkty Lexmark na slovenskom a českom trhu.
PCR: Aká je stratégia spoločnosti Lexmark po zmene vlastníkov?
PH: Spoločnosť Lexmark prešla veľkými zmenami, na prelome rokov 2016/2017 sme boli odkúpení novými investormi Apex, PAG Asia Capital a Legend Holdings, pričom Legend Holdings je aj investorom spoločnosti Lenovo. Noví majitelia sa rozhodli, že spoločnosť zmení smerovanie. Za posledné roky sme známi predovšetkým z korporátneho biznisu. Našimi klientmi sú napríklad Tesco, Tatra banka, Prima banka či Billa, no Lexmark nebol od ukončenia výroby radu inkjet aktívny v maloobchodnom sektore. Tera ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Zobrazit Galériu
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH