Rozšírená realita alebo prečo by sa o fenomén Pokémon Go mali zaujímať riaditelia firiem
Analytička spoločnosti Gartner Heather Pemberton Lévyová publikovala článok, ktorý sa fenoménu Pokémon Go venuje najmä z hľadiska jeho významu pre rozvoj biznisu a nových príležitostí a obchodných modelov postavených na rozšírenej realite (RR). Nižšie ponúkame niekoľko skrátených úryvkov, celý článok (v angličtine) nájdete online.
Ako funguje RR
RR (rozšírená realita, angl. AR/Augmented Reality) je technológia spájajúca fyzický a digitálny svet pridaním vrstvy informácií, ako je text, obrázky alebo interaktívna grafika na objekty reálneho sveta. Možno ju sledovať s pomocou zariadenia s displejom ponúkajúcim buď video sprostredkované, alebo priamy pohľad do reálneho sveta prostredníctvom náhlavného displeja (HMD), inteligentného telefónu alebo tabletu.
Primárnymi používateľmi riešenia z oblasti RR budú v najbližších niekoľkých rokoch podniky. Napríklad v skladoch DHL je v rámci pilotných programov využívaná oblieknuteľná elektronika v kombinácii s RR pre zvýšenie efektivity pri vyzdv ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH