CANON_112024 CANON_112024 CANON_112024

Rozšírená realita alebo prečo by sa o fenomén Pokémon Go mali zaujímať riaditelia firiem

Technológie
0
Analytička spoločnosti Gartner Heather Pemberton Lévyová publikovala článok, ktorý sa fenoménu Pokémon Go venuje najmä z hľadiska jeho významu pre rozvoj biznisu a nových príležitostí a obchodných modelov postavených na rozšírenej realite (RR). Nižšie ponúkame niekoľko skrátených úryvkov, celý článok (v angličtine) nájdete online. Ako funguje RR RR (rozšírená realita, angl. AR/Augmented Reality) je technológia spájajúca fyzický a digitálny svet pridaním vrstvy informácií, ako je text, obrázky alebo interaktívna grafika na objekty reálneho sveta. Možno ju sledovať s pomocou zariadenia s displejom ponúkajúcim buď video sprostredkované, alebo priamy pohľad do reálneho sveta prostredníctvom náhlavného displeja (HMD), inteligentného telefónu alebo tabletu. Primárnymi používateľmi riešenia z oblasti RR budú v najbližších niekoľkých rokoch podniky. Napríklad v skladoch DHL je v rámci pilotných programov využívaná oblieknuteľná elektronika v kombinácii s RR pre zvýšenie efektivity pri vyzdv ...
Pokémon rozsirena realita RR

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať