CANON_112024 CANON_112024 CANON_112024

SAS pomáha Tatry mountain resorts spoznávať zákazníkov a zlepšovať predaj

Tlačové správy
0
Vďaka analytickému softvéru dokáže firma lepšie cieliť, vyhodnocovať a upravovať direct marketingové kampane. Tatry mountain resorts (TMR), líder v prevádzkovaní horských stredísk a poskytovaní turistických služieb v strednej a východnej Európe, s portfóliom zahŕňajúcim najvýznamnejšie horské strediská, zábavné parky a hotely v regióne, využíva pre zefektívnenie direct marketingovej komunikácie so zákazníkmi analytický softvér SAS. „Analytické softvérové nástroje nám pomáhajú lepšie spoznať správanie zákazníkov a na základe rozličných kritérií ich precízne segmentovať, vyberať pre jednotlivé kampane najvhodnejšiu cieľovú skupinu a zefektívňovať tak predaj,“ sumarizuje Vladimír Kubík, senior dátový biznis analytik Tatry mountain resorts. TMR nasadila nástroje SAS v rámci zmeny spôsobu realizácie marketingových aktivít. Kým v minulosti spoločnosť celú priamu marketingovú komunikáciu zabezpečovala cez externú agentúru, po novom ju realizuje interne. „Chceli sme byť flexibilnejší a mať ...

SAS Slovakia

Všetky autorove články
SAS

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať