SAS pomáha Tatry mountain resorts spoznávať zákazníkov a zlepšovať predaj
Vďaka analytickému softvéru dokáže firma lepšie cieliť, vyhodnocovať a upravovať direct marketingové kampane.
Tatry mountain resorts (TMR), líder v prevádzkovaní horských stredísk a poskytovaní turistických služieb v strednej a východnej Európe, s portfóliom zahŕňajúcim najvýznamnejšie horské strediská, zábavné parky a hotely v regióne, využíva pre zefektívnenie direct marketingovej komunikácie so zákazníkmi analytický softvér SAS.
„Analytické softvérové nástroje nám pomáhajú lepšie spoznať správanie zákazníkov a na základe rozličných kritérií ich precízne segmentovať, vyberať pre jednotlivé kampane najvhodnejšiu cieľovú skupinu a zefektívňovať tak predaj,“ sumarizuje Vladimír Kubík, senior dátový biznis analytik Tatry mountain resorts.
TMR nasadila nástroje SAS v rámci zmeny spôsobu realizácie marketingových aktivít. Kým v minulosti spoločnosť celú priamu marketingovú komunikáciu zabezpečovala cez externú agentúru, po novom ju realizuje interne. „Chceli sme byť flexibilnejší a mať ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH