SMARTBANKING: Nové trendy a potenciál umelej inteligencie
Bankovníctvo si z dôvodu bezpečnosti a zachovania reputácie u klientov nevyhnutne vyžaduje určitú mieru konzervativizmu, no paradoxne z tých istých dôvodov musí byť na špičke inovácií, nielen čo sa týka zabezpečenia a spoľahlivosti transakcií, ale aj používateľského rozhrania a nových užitočných sofistikovaných funkcií.
Dôvera v nové technológie
Bankovníctvo je predovšetkým o dôvere, ľudia bankám, ktorým zverujú svoje úspory, musia jednoznačne veriť. Na druhej strane je jasné, že banky ochraňujú hlavne svoje záujmy, ktoré sú našťastie do značnej miery zhodné so záujmami klientov. Prečo to spomíname? Ľudia vnímajú informáciu o tom, že banky masívne využívajú analytické systémy a začínajú experimentovať s umelou inteligenciou, v dvoch rovinách: čo to prinesie banke, ktorá má logický záujem na vytváraní zisku, a čo to prinesie klientom, ktorých si banka chce udržať. Kľúčovým prvkom implementácie umelej inteligencie bude zaistenie dôvery používateľov v tieto systémy. Pred bankami a emite ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Zobrazit Galériu
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH