SWAN spustil zákaznícku podporu cez web chat
Telekomunikačný operátor SWAN rozšíril možnosti, akými môžu zákazníci kontaktovať zákaznícky servis. K telefónnemu číslu 0650 123 456 a kontaktnému formuláru pribudol aj online chat cez webové stránky www.max.sk a www.swan.sk.
Nová forma komunikácie je určená zákazníkom, ktorí preferujú interaktívnu online komunikáciu pred telefonovaním alebo vypĺňaním kontaktných formulárov. „Zákazníkom prinášame novú službu web chat, ktorá zjednodušuje prístup k informáciám. Reflektujeme tak na trend a preferencie v modernej dynamickej komunikácii so zákazníkom," hovorí Monika Lukáčová, vedúca zákazníckeho servisu spoločnosti SWAN.
Zákazníci môžu kontaktovať zákaznícky servis 24 hodín denne. Služba web chat je aktívna v pracovných dňoch v čase od 8:00 do 20:00. V prípade technických reklamácii, ktoré nie je možné vyriešiť okamžite, sa problémy odstránia do 24 hodín. Účelom zákazníckeho servisu nie je iba riešenie problémov. Operátori taktiež poskytujú zákazníkom informácie, aktívne s nimi komunikujú, ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH