S_1124_Gaming Advertisement S_1124_Gaming Advertisement S_1124_Gaming Advertisement

SWAN spustil zákaznícku podporu cez web chat

0
Telekomunikačný operátor SWAN rozšíril možnosti, akými môžu zákazníci kontaktovať zákaznícky servis. K telefónnemu číslu 0650 123 456 a kontaktnému formuláru pribudol aj online chat cez webové stránky www.max.sk a www.swan.sk. Nová forma komunikácie je určená zákazníkom, ktorí preferujú interaktívnu online komunikáciu pred telefonovaním alebo vypĺňaním kontaktných formulárov. „Zákazníkom prinášame novú službu web chat, ktorá zjednodušuje prístup k informáciám. Reflektujeme tak na trend a preferencie v modernej dynamickej komunikácii so zákazníkom," hovorí Monika Lukáčová, vedúca zákazníckeho servisu spoločnosti SWAN. Zákazníci môžu kontaktovať zákaznícky servis 24 hodín denne. Služba web chat je aktívna v pracovných dňoch v čase od 8:00 do 20:00. V prípade technických reklamácii, ktoré nie je možné vyriešiť okamžite, sa problémy odstránia do 24 hodín. Účelom zákazníckeho servisu nie je iba riešenie problémov. Operátori taktiež poskytujú zákazníkom informácie, aktívne s nimi komunikujú, ...

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať