Samsung predstavil na CES 2014 inovatívne displejové riešenie pre B2B využitie
Samsung, popredná svetová spoločnosť v oblasti digitálnych médií a digitálnej konvergencie, predstavil na veľtrhu spotrebnej elektroniky CES 2014 v Las Vegas rad nových veľkoformátových displejov (LFD) určených pre firemných zákazníkov. Stánok spoločnosti Samsung ponúka rôzne virtuálne prostredia, ktoré približujú výhody displejov v každom z nich. „Raj hotelov" ponúkne videostenu pre hotelové lobby, TV riešenie do hotelových izieb a zostavy displejov určených obchodným a konferenčným centrám vrátane „Interactive White Board" a 95-palcového LED LFD, najväčšieho displeja na svete.
„Samsung aj naďalej aktívne vyhľadáva nové trhy pre naše inovatívne LFD B2B displeje, vrátane hotelov a konferenčných a nákupných centier," uviedol Jeong-Hwan Kim, senior viceprezident Divízie Visual Display spoločnosti Samsung Electronics. „V budúcom roku budeme pokračovať vo vývoji inovatívnych a diferencovaných LFD riešení, ktoré splnia odlišné požiadavky rôznych segmentov trhu."
Dopyt po displejoch s pok ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH