ACER_112024 ACER_112024 ACER_112024

Samsung s ohľadom na súčasnú pandémiu predlžuje záručnú dobu až o štyri mesiace, servisy fungujú v upravenom režime

Tlačové správy
0
Spoločnosť Samsung ponúka svojim zákazníkom kvôli obmedzeniam spôsobeným koronavírusom (COVID-19) automatické predĺženie záruky až o 4 mesiace. Servisné strediská Samsungu naďalej fungujú v upravenom režime. Značkové predajne Samsung sú zatvorené, na oficiálnom e-shope Samsung.sk však môžu zákazníci nakupovať bez obmedzenia a s dopravou zdarma. Koncovým zákazníkom[1], ktorí si nemôžu uplatniť reklamáciu svojho zariadenia Samsung v rámci záručnej doby kvôli obmedzeniam spôsobeným koronavírusom COVID-19, a ktorým vypršala alebo vyprší záruka na zariadenie v období od 15. marca do 15. júna, ponúka Samsung automatické predĺženie záruky do 15. júla. Ponuka platí na všetky produkty Samsung zakúpené v Slovenskej republike. „V tejto náročnej dobe sme presvedčení, že je dôležité držať spolu, aj keď musíme zostať oddelení. Predĺžením záručnej doby až o 4 mesiace chceme chrániť zdravie našich zákazníkov a našich servisných technikov a umožniť im v kľude vybaviť prípadnú reklamáciu,“ hovorí Jan ...

Samsung

Všetky autorove články
Samsung zaruka servis zakaznik

Mohlo by vás zaujímať

Mohlo by vás zaujímať