Samsung s ohľadom na súčasnú pandémiu predlžuje záručnú dobu až o štyri mesiace, servisy fungujú v upravenom režime
Spoločnosť Samsung ponúka svojim zákazníkom kvôli obmedzeniam spôsobeným koronavírusom (COVID-19) automatické predĺženie záruky až o 4 mesiace. Servisné strediská Samsungu naďalej fungujú v upravenom režime. Značkové predajne Samsung sú zatvorené, na oficiálnom e-shope Samsung.sk však môžu zákazníci nakupovať bez obmedzenia a s dopravou zdarma.
Koncovým zákazníkom[1], ktorí si nemôžu uplatniť reklamáciu svojho zariadenia Samsung v rámci záručnej doby kvôli obmedzeniam spôsobeným koronavírusom COVID-19, a ktorým vypršala alebo vyprší záruka na zariadenie v období od 15. marca do 15. júna, ponúka Samsung automatické predĺženie záruky do 15. júla. Ponuka platí na všetky produkty Samsung zakúpené v Slovenskej republike.
„V tejto náročnej dobe sme presvedčení, že je dôležité držať spolu, aj keď musíme zostať oddelení. Predĺžením záručnej doby až o 4 mesiace chceme chrániť zdravie našich zákazníkov a našich servisných technikov a umožniť im v kľude vybaviť prípadnú reklamáciu,“ hovorí Jan ...
Článok je uzamknutý
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH
Článok je uzamknutý
Pokračovanie článku patrí k prémiovému obsahu pre predplatiteľov. S digitálnym predplatným už od 10 € získate neobmedzený prístup k uzamknutému obsahu na celý rok. Objednať si ho môžete TU. Ak ho už máte prihláste sa TU
Prihlásiť pomocou členstva NEXTECH